1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

2 maanden gratis digitaal totaal pakket vraagje.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door markosz, 2 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    ten eerste zal ik me even voor stellen ik ben marc.
    (aangenaam)

    Ik heb sinds 2a3weken nu digitale tv van ziggo, met het 2 maanden gratis pakket.
    Ik heb alles gedaan en opgestuurd wat er van mij verwacht werd.

    Maar nu heb ik sinds vandaag een e19 storing ''preview verlopen'' op film 1.1/1.2/1.3/1+1 Kanalen.
    En de rest van de totaal pakket zenders draaien gewoon.

    Heefd iemand hier mischien een antwoord op?
    Alvast bedankt!
     
  2. Je krijgt alleen de 1ste 2 weken het volledige pakket maar aangezien oa film en sport betaal pakketten zijn krijg je die maar 2 weken. Het digitaal totaal pakket krijg je 2 maanden.
     

  3. Beste Marc,

    Als u er voor gekozen heeft om de zenders wel te blijven kijken dan zou u contact kunnen opnemen met Ziggo op het nummer 0900-1884 en dan technische helpdesk om te vragen of ze uw Smartcard willen verversen.
    Mocht u de zenders niet hebben besteld, dan blijven die vergrendeld.

    De verwarring ontstaat vaak bij het verschil tussen Proefperiode en Preview periode. Het verschil is dat u voor het totale pakket wat wel in de factuur zit, de eerste aantal x maanden niet voor hoeft te betalen en preview periode is de periode waarin u alles kunt zien om daarmee uw keuze te maken voordat u de bevestigingskaart opstuurt.
    Helaas wordt dit niet altijd goed of volledig gecommuniceerd bij bijvoorbeeld de verkopers in winkels.

    Hopende u hiermee te hebben geïnformeerd.
     
  4. Graag dan ook even uitleg:
    GEVAL 1: Stel ik ben klant en kies na twee weken (of ervoor) voor standaard pakket, gevolg: ik krijg niet alle totaalpakketzenders twee maanden gratis

    MAAR WAT OOK KAN:
    GEVAL 2:Ik kies na twee weken (of ervoor) voor totaalpakket. Ik krijg alle zenders excl Sport1/Film1 twee maanden gratis en zeg daarna het totaalpakket op (kan nu aangezien je niet meer een jaar vast zit aan de pakketten)

    VRAAG: waarom krijgt geval 1 niet de totaalpakketzenders twee maanden gratis, terwijl wanneer je voor geval 2 gaat dit kunt omzeilen?

    Is dit wel eerlijke politiek van Ziggo en moet dit niet gelijk worden getrokken?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina