1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verdwijnen CBBC en CBeeBies

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door Woutert, 1 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. geen email adres bij ziggo

    I cannot find an email adres anywhere for Ziggo - only the contact form. The last reponse I got was back in 30 june - but it had the casema email address in it (even though it was from ziggo...) Any emails I have sent via the contact forumiler since then - have received NO replies ....Think best thing to do is post the letter - might have more impact ... :wink: Groetjes
     
  2. Ik citeer:

    "Hierbij maken wij formeel bezwaar tegen het door u ongeoorloofd verwijderen van (hier te invullen kanaalnaam/namen). "

    Dit is feitelijk onjuist. Ziggo kan en mag het zich veroorloven zenders te verwijderen volgens de algemene voorwaarden. In diezelfde voorwaarden staat bovendien niets genoemd over het feit dat Ziggo je hierover moet informeren.

    Ook eind vorig jaar, bij de jaarlijkse toevoegingen en verwijderingen heeft Ziggo alleen gecommuniceerd welke zenders toegevoegd/vervangen werden. Ziggo of de partners communiceerden in het verleden alleen de nieuwe zenders. Nooit klachten over gehoord.

    Kortom je kan bezwaar maken tot je een ons weegt, je bent zelf akkoord gegaan met deze algemene voorwaarden bij aanschaf !

    Ik citeer verder:
    "Er werd ons niet geïnformeerd dat dit/die kanaal/kanalen niet meer wordt/worden doorgegeven. Daarmee konden we niet meer protesteren en/of bezwaar maken, dus voelen we ons benadeeld."

    Zoals aangegeven wordt je daarover ook niet geinformeerd en hoeft Ziggo dat niet te doen. Dat het minder netjes is is een feit, maar protesteren op dit punt heeft geen zin. Bij iedere verwijdering wordt er wel een groep benadeeld. Wanneer je je benadeeld voelt kun je ook je pakket opzeggen...

    Kortom Ziggo ligt niet wakker van je brief en stuurt je een standaard briefje terug met dezelfde antwoorden die ik je nu geef.
     
  3. bedankt!

    alvast bedankt! Groetjes
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Op TotaalTv.nl staat ook nog wat over het verdwijnen van Cbbc en Cbeebies.

    TotaalTv.nl: Cbbc en Cbeebies weg bij Ziggo wegens samenvoegen pakketten

     
  5. Wel apart want de beide BBC-kanalen zaten bij zowel Casema, Multikabel als @home in het pakket. Bij Casema zijn ze zelfs toegevoegd toen het signaal van Casema ook voor het digitale pakket van Multikabel ging worden gebruikt....

    grtn

    Herman
     
  6. Precies als je iedereen hetzelfde doorgeeft lijkt me verwijderen de laatste optie. Overigens is dit weer een heel ander argument dan we van Ziggo hoorden... Afwachten wat Ziggo doet. Naar mijn mening geeft de klachtenstroom wel reden tot nadenken bij Ziggo
     
  7. Ik vind het wel opvalt dat het nog best vaak voorkomt dat een of beide kanalen 's morgens toch soms een paar uur te zien zijn. Dus dat ze bij Ziggo vergeten de placeholder te activeren. Het ruimte gebrek argument lijkt dus zeker niet het echte argument.
     
  8. ik dacht dat een van de motto's van ziggo was zoveel mogelijk zenders door te geven maar dat klopt dus niet helemaal. ze doen liever een schakelklok inschakelen voor een testbeeld dan gewoon de zenders doorgeven.:roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina