1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verbinding problemen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door PapaDena, 1 jul 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds Casema Ziggo is heb ik problemen met mijn verbinding. Contact gehad met Ziggo, naar aanleiding klachten Consumentenbond. Via e-mail dit antwoordt, de internetverbinding naar uw woning is gecontroleerd, de modem functioneert naar behoren. Ik heb geantwoord en een bestand bijgevoegd, zal mij benieuwen want ik heb dagelijks problemen met mijn verbinding.

    Problemen met internet verbinding
    Ik heb een Modem en geen Router
    LAN-verbinding: Instellen op, Openbaar of Particulier?
    Heel vaak deze regel, PC>onbekend netwerk>Internet, als er geen verbinding is, dit moet zijn, PC van Geert>Netwerk>Internet, dan heb ik verbinding
    IPv4: verbinding mogelijkheden: Lokaal
    IPv6: verbinding mogelijkheden: Beperkt


    Hieronder enkele voorbeelden van weergave, rechts onder in de taakbalk
    Wel twee computerbeeldschermpjes, maar geen rond bolletje
    Meldingen:
    Toegang: beperkte verbinding mogelijkheden
    Alleen lokaal
    Alleen internet

    Enkele voorbeelden van eigen initiatief: Wat soms resultaat heeft, tot internet verbinding.
    Stroom van de Modem
    Opnieuw opstarten




     
  2. Ziggo en de keerzijde

    Beste forumleden, ook ik heb gereageerd via de Consumentenbond over problemen met Ziggo. De afspraak tussen Ziggo en de Consumentenbond was, binnen 14 dagen de problemen oplossen. En zoals geschiede vandaag 8 juli 2008 is er een monteur geweest die alle problemen heeft verholpen. Dus nu eens een positief bericht over Ziggo, ik zou zeggen ga zo door. Groetjes, Geert
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina