1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door joepke-m, 30 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij is dat normaal want in het multikabel gebied is het zo dat je op alle smartcards dezelfde zenders hebt zonder daar dubbel voor te betalen.
     
  2. Dat was voorheen wel zo en moest je 0.50 euro per maand voor de extra card betalen. Maar sinds Ziggo zijn de extra pakketten per smartcard.
    Bij het aanmelden wordt ook gevraagd op welke card je het wil hebben.
     
  3. Volgens mij is daar wel een uitzondering op dat als je al meerdere smartcards voor maart dit jaar had dat je dan nog in de oude regeling valt.
     
  4. ja zie het toch anders

    Heb de eerste wedstrijd gezien was perfect ZEER GOEDE KWALITEIT . heb tussendoor tele 2 gezien dat kun je dus echt niet vergelijken.
    Houden zo ik betaal graag voor heeeeeeeeeel goed beeld:-P:-P:-P:-P
     
  5. Ik heb helemaal niets aangevraagd en ook beeld, dus ik denk dat de kanalen gewoon open staan (misschien om problemen te voorkomen met mensen die wel het pakket besteld hebben maar waarvan de aanvraag nog niet verwerkt is?).
     
  6. Je hoort mij echt niet klagen....:-P:-P:-P:-P
     
  7. Je bekabeling nakijken. Deze foutmeldingen duiden op een te zwak kabelsignaal.
     
  8. Ook zonder de splitters krijg ik deze meldingen??
     
  9. Decoder een keer aan en uit zetten (stekker er uit en er weer in).
     
  10. Ook al gedaan. :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina