1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door joepke-m, 30 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen bericht, goed bericht !!

    Gister nog even gebeld met klantenservice waarom er nog geen bevestiging was over aanvraag van het Eredivisiekanaal. Het antwoord luidde dat alle aanvragen die via internet zijn gedaan nog niet konden worden ingevoerd. De verwachting was dat dit op korte termijn zou gebeuren, mij werd wel verzekerd dat je in ieder geval op 29 augustus kan beschikken over het kanaal. Als dat maar goed gaat dacht ik nog.
     
  2. oja de eerste maand is nog niet betaald althans het staat niet vermeld op het overzicht van @home voor de maand september
     
  3. De bevestiging van je bestelling van het eredivisie kanaal wordt indd zeer binnenkort verwacht (wordt ook door de klantenservice verteld)

    Echter waar ik toch wel van schrok bij Ziggo, is de arrogantie van zowel de prijsstelling als de medewerkers. Ik ben zelf ook een grote fan van voetbal, maar om nou 2 X 10 euro te betalen om zowel boven als beneden eredivisie live te kunnen ontvangen vind ik niet erg 'netjes'. Echter de medewerker van Ziggo vond dit echter gezeur en sinds de overgang van Multikabel naar ziggo is het normaal dat je dubbel betaald voor extra's op 2 verschillende tv's volgens haar.

    Ziggo is de grootste en dat laten ze ook duidelijk merken, niet alleen qua prijs maar ook qua kanalenindeling en het aanbieden van decoders (waar zijn bijv. de HD decoder met hardeschijf erin?)
     
  4. Bedoel je de Cisco (HD-PVR)?

    Gert.
     
  5. even offtopic

    Ja die bedoelde ik indd, maar naar mijn mening/gebruik heeft deze toch teveel kinderziektes en bovendien is hij momenteel al niet meer beschikbaar.

    Echter terugkijkend naar het eredivisiekanaal, vind ik de prijs van 9.95 en dan later 14.95 euro relatief meevallen. Dit waren de richtprijzen die in de media werden genoemd voor 4 kanalen. Alleen ik snap dat mensen zich benadeeld voelen door de leuke actie/combinatie van UPC. Misschien kan Ziggo daarom beter naar de klant luisteren en/of een vergelijking maken met haar concurrenten. Ze moeten eventueel het tarief van 14.95 euro per maand vanaf januari laten varen. Dit vergroot de goodwill van een organisatie die het toch al zwaar heeft (met zichzelf en in de media).
    Maarja zo handelt een bedrijf dat is opgekocht als private equity

     
  6. Zeker als je ziet dat UPC 15 euro gaat kosten voor Eredivisie, en nog mét Sport1!!!! Bovendien is de internet bij Ziggo ook erg duur zeker als je eens gaat vergelijken met de snelheid van Orange én Tele2.

    Ziggo is de duurste eredivisie van alle providers is gebleken en dat kan ook niet! Bovendien maakt Ziggo ook véél meer winst dan Eredivisielive! Ik zie liever dat Eredivsielive meer winst maakt dan Ziggo.

    Bovendien is de servicedesk bij Ziggo zéér ondermaats, alles is erg rommelig en nog te duur abonnement.

    Nee ik ben niet helemaal tevreden over Ziggo, ik geloof dat ik niet de enige ben... want telefoon, internet, tv, virus, enzovoorts zijn de prijzen die we niet "goedkoop" noemen, het zijn prijzen die boven normale prijzen zijn, dat geldt voor alle paketten en of aparte paketten.
     
  7. Je bent idd niet de enige :) Overigens ben ik 5 jaar lang meer dan tevreden casema-klant geweest....t kan snel omslaan soms :(
     
  8. Dat geldt ook bij mij voor multikabel, al is het wel beetje te duur daar. Maar de servicedesk bij multikabel is erg geweldig... Ze begrijpen goed. Maar als je ziet hoeveel Ziggo nu klanten binnen hebben, terwijl de prijzen meer de normale prijzen zijn maken ze een enorme winst.

    Ik vind: hoe meer mensen er zijn hoe best goedkoper mag zijn, dat vind ik! Ik heb het totaal geen gevoel dat Ziggo voor ons doen... Alles draait bij Ziggo alleen maar om Ziggo én geld.
     
  9. Nou, er zijn een aantal zaken die spelen. Op zich kan ik leven met een concurrerend tarief maar geen 14.95 en zeker niet als ze tot aan de dag waarop je een abo kon nemen een prijs van 9.95 hanteerden. Iedereen snapt dat ziggo geen last heeft van echte concurrentie (digitenne, schotel e.d.) maar ziggo is 1 van de weinigen die daar op dit vlak (eredivisie) ook <mis|ge>gebruik van maakt met een prijs van 14.95. Men moet het voor zichzelf afwegen of men 14.95 een redelijke prijs vindt. Maar ik pas er voor om deze prijs te gaan betalen. Ik ben het helemaal met je eens dat als ziggo hun imago zou willen opkrikken het tarief van 9.95 zouden moeten handhaven en daarmee hun (dalende) betrouwbaarheid kunnen vergrootten.

    Gert.
     
  10. Idd, is valt de prijs mee ja. Maar waarom moet ik op basis van mijn woonplaats 14.95 betalen en iemand in Amsterdam met UPC 9.95? En ook wat catastrofus zei dat de eerste aanbieding een dag voor de inschrijving dood leuk wordt ingetrokken...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina