1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door joepke-m, 30 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit stond in de VI in hetzelfde stukje stond ook dat ze verwachten dat het dezelfde kant op gaat als met sport 7.

    Sport 7 wie weet het nog, het was 1996 en niemand wilde er 2 gulden met maand voor betalen wat nu neer zou komen op € 0,89 per maand.
    1996 ook het jaar dat een kabel aansluiting fl. 12,95 per maand kostte. :cool:

    http://nl.youtube.com/watch?v=4z7kP6jVA8o
     
  2. Die fl 12.95 betaal je nu in euro's
     
  3. is al een persbericht van geweest van UPC....zie dit draadje: Sport 1+Eredivisie Live = 14,95..met intro-aanbieding
     
  4. waarbij de combi aanbieding met Sport 1 die UPC aanbiedt aan haar klanten nog maar even is vergeten... ze doen het niet "intern slechter"..ze zijn compleet waardeloos bezig op deze manier.

    PS Opa nog steeds geen krantje van Sport1/Film1...en de wachttijd was vanavond weer meer dan 10 minuten..slechte zaak....

    Herman
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2008
  5. Stel je nu eens voor dat je nu in een gebied woont waar UPC de kabelaar is en je het het combi pakket Ere/Sport1. Nu ga je om wat voor reden dan ook verhuizen, en toevallig naar een gebied met Ziggo.

    Dan moet je opeens 2x 14.95 betalen voor beide pakketten!!!!!
     

  6. Had ik al gedaan, hieronder het antwoord

    "Hartelijk dank voor uw e-mail van 28 juli jl. Uit uw e-mail komt naar voren dat op de website van Ziggo een aanbod is gedaan voor Eredivisie Live. Vanaf het moment dat het betreffende pakket besteld kon worden is de prijs verhoogd.

    Een kabelaanbieder is in principe vrij om haar prijzen te bepalen. Aangezien kabelaanbieders over een economische machtspositie beschikken in hun eigen verzorgingsgebied, dienen zij duidelijk te maken aan hun gebruikers hoe het eindgebruikerstarief voor het vrij toegankelijke radio- en televisiepakket is opgebouwd, uit een tarief voor de transmissie van signalen en uit een tarief voor de geboden programma's.

    De klacht over de tariefsmelding op de website valt helaas buiten het werkgebied van ConsuWijzer en dat van de initiatiefnemers. Daardoor kunnen wij u niet uw klacht in behandeling nemen. Wij adviseren u uw klacht bij De Stichting Reclame Code Commissie, wellicht dat deze meer voor u kan betekenen.!
    "
     
  7. reactie

    Volkomen mee eens!!!!!
     
  8. Dit antwoord heb ik (helaas) ook mogen ontvangen. Nu dus maar naar de reclame code comissie stappen...
     
  9. Het is dezelfde servicedesk/helpdesk als eerder hoor...

    Er geldt een opzegtermijn van een maand en opzeggingen gaan per de eerste van de maand. Het signaal zal dus op 1 september weg moeten vallen.
     
  10. Goed nieuws van OPTA

    Voor alle lezers van dit forum-item is er goed nieuws van de OPTA. Lees hier alles over in het aparte forum.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina