1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door joepke-m, 30 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn schrijffoutje werd binnen één minuut hersteld. Ziggo deed daar drie dagen over. Daarom geloof ik dat niet.
     
  2. Hahaha, goeie !

    Hoever zou trouwens het aantal aanmeldingen inmiddels achterblijven bij de verwachtingen....?

    Posted via Mobile Device
     
  3. Gaat er nog een aanbieding komen voor Sport1 abonnees?

    Ik heb destijds mede door Tele2-voetbal dit abonnement genomen.
    Posted via Mobile Device
     
  4. Daar hoop ik ook een beetje op, heb nu Film1, dus voor 8 euro Sport1 erbij nemen als ze Eredivisie Live krijgen is zeker een optie. Zelfs als het net als bij Tele2 bv. 2 kanalen is.

    Het blijft echter nogal stil van Sport1 kant. Maar we hebben nog 5 weken, ik wacht rustig af.
     
  5. Van Sport 1 zal je weinig horen...mocht er een combi-aanbieding komen dan zal die van Ziggo af moeten komen....
     
  6. Ik ontving gisteren de prgramma gids van Film1/Sport1 en daarin stond: "Helaas heeft de Eredivisie CV er vooralsnog voor gekozen om de Eredivisie wedstrijden niet door te geven aan Sport1 abonnees. Wij betreuren deze beslissing uiteraard ten zeerste, maar zullen onze uiterste best blijven doen om de Eredivisie CV op andere gedachten te brengen".

    Gewoon rustig afwachten, bij te weinig belangstelling kloppen ze vanzelf wel aan bij Sport1. M.i. wel een gemiste kans vd Eredivisie CV.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2008
  7. Dit is meer als een schrijffoutje, dunkt me. Ze maken het aantrekkelijk (zelfs voor mij :wink:) en dan 1 dag voordat je je kan aanmelden zie je opeens een andere pagina met andere prijzen.

    Gert.
     
  8. Die discussie kan heel lang duren. Er kijken hier een aantal mensen mee die alleen maar positieve berichten dan wel semi-positieve berichten over de provider plaatsen.

    Die zal je toch nooit overtuigen dat Ziggo in de fout is gegaan. Ook al zien ook zij wel dat Ziggo niet zuiver is geweest en is. Boycotten is het enige juiste antwoord. Dan wordt de prijs vanzelf aangepast.
     
  9. Ik ben 1 van die posters die het goed heeft met ziggo. Dankzij een hoop geklaag zorgen de meelezende ziggo-medewerkers er wel voor dat een hoop problemen van de lezers hier worden opgelost. Maar ik ben ook kritisch, want ik vind dat een manier van handelen door ziggo vwb het erediviesie-kanaal niet kunnen. Boycotten is dan een stap te ver, iedereen moet voor zichzelf besluiten wat te doen.

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina