1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door joepke-m, 30 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank voor uw reactie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2008
  2. Klantenservice weet van niets

    Vandaag heb ik een langdurig gesprek met iemand van de klantenservice gehad. Hij wist van niets en was heel benieuwd naar de reacties op dit forum. Het verbaasde hem ook en hij zou het verder aankaarten bij zijn leidinggevende. Of daar iets uit komt weet ik niet maar ik reken er in ieder geval niet op.
    Op het forum van Kassa las ik dat je de klacht kon deponeren bij Consuwijzer. http://www.consuwijzer.nl/Formulieren/ConsuWijzer_nl_Klacht
     
  3. Typische reaktie van een monopolist dus. Het aanbod van 9.95 staat tijden op de site en zij wisten van niets, 1 dag voor de mogelijkheid van aanmelden wordt het opeens anders... . Die 9.95 met 2 maanden gratis moet ergens vandaan komen, die heeft de klantenservice niet verzonnen... Zelfs het alternatief, voor mij, van eredivisie via de schotel is niet zeker omdat zij (CDS) nog geen overeenkomst met de eredivisie hebben. Mooi balen.

    Gert.
     
  4. Ze bedoelen hiermee te zeggen dat ze de "propostitie" hebben gewijzigd toen ze er achter kwamen dat de Excel-sheet onderaan niet in verhouding was met de toegezegde bonus eind december.....
     
  5. :roll:
     
  6. Ik stel voor om allemaal lekker lang (of helemaal) te wachten. Dan worden ze (Ziggo, maar ook de clubs) vanzelf zenuwachtig... Er is nog tijd genoeg !!
    Posted via Mobile Device
     
  7. en daar kunnen we het mee doen.... je mag dus 14,95 + 14,95 = 30 euri = een dikke 65! gulden gaan betalen om het internationale en nationale voetbal te mogen volgen. Blijkbaar zijn de leasebakken van de heren Ziggo-bobo's toch duurder uitgevallen dan gebudgetteerd en kan de voetballiefhebber hiervoor opdraaien. Het is dat de concurrentie (KPN Interactief, Tele2) nog magere digitale pakketjes aanbieden anders had ik die hele Ziggo (inclusief die ouwe man) eruit gegooid. Stuitend is dit!

    Grtn

    Herman / 5 jaar lang dik tevreden Casema klant maar heeft het helemaal gehad met Ziggo!
     
  8. Dit ben ik zeker van plan, dan maar voorlopig genieten van Jack van Gelder met Langs de Lijn.
     
  9. Mee eens , dit is behoorlijk stuitend , hoewel ik lang erg positief ben gebleven over dit Ziggo met zijn storingen die volgens ziggo geen storingen waren , zijn administratieve rompslomp en zijn hooghartige gedrag moet ik erkennen dat nu voor mij ook de grens is bereikt.
    Ben bang dat er wel meer van deze dingen staan te gebeuren en het eind nog lang niet in zicht is.
    Ga voorzichtig eens kijken wat andere te bieden hebben :cry:
     
  10. Waarom je er niet gewoon bij neerleggen dat het nou eenmaal zo is. De hele tijd druk maken over de administratieve puinhoop (gegeven, ik ervaar het zelf helaas ook) of storingen die geweest zijn maakt het niet bepaald vrolijker. En uiteindelijk werk je maar één persoon tegen en dat ben je zelf. De boel vergeten, eredivisie bestellen en gewoon lekker genieten van het voetbal zoals het bedoeld is!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina