1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E34 storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door menjho, 28 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, Ik heb deze week een Samsung HD receiver gekocht met ZIggo smartcard. Na het installeren kreeg ik alleen Nederland 1 en voor de rest een E34 foutmelding. Volgens de klantenservice is mijn Samsung gewoon stuk maar daar ligt het volgens mij echt niet aan. Heeft iemand een idee wat dit kan veroorzaken en hoe ik dit kan oplossen?
     
  2. Je hebt een verkeerde smartcard, waarschijnlijk een casema kaart
     
  3. heb je een oranje of blauwe kaart in gebruik

     
  4. Ik heb een startpakket gekocht van ZIGGO met daarin een paarse Smartcard van CASEMA er in.
     
  5. Waar staat de casema aanduiding, op de achterkant ?

     
  6. JA inderdaad, bij de kant waarop de chip ook zit.
     
  7. dan heb je helaas de verkeerde kaart gekregen.


     
  8. Kan de klantenservice mij dan een nieuwe toezenden of dien ik deze zelf aan te schaffen?
     
  9. ______/
     
  10. blondje

    Tjee zeg...
    Dit is wel erg rommelig van Ziggo.
    Tijd om er wat aan te doen denk ik.
    Ziggo????....
    :roll: :!:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina