1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

8455DVB bug & wish list

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door MauriceW, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. cisco pvr

    Ik heb nog steeds niet het antwoord van anoniem,dat ik de cisco in @home gebied kan gebruiken voor alleen kijken en opnemen in HD.Moet dit echt getest worden?
     
  2. Volgens mij heb ik een soortgelijke vraag al eens eerder beantwoord.
    Deze ontvanger is niet ontwikkeld voor andere netwerken dan Casema, in de komende maanden zal de software aangepast worden en zal de ontvanger ook uitgebreid getest gaan worden voor het netwerk van Multikabel en @Home. Daarnaast moeten de netwerken van @home en Multikabel ook aangepast worden voor de interactieve toepassingen w.o. VOD.

     
  3. Tester???

    Zie het bericht van anoniem op 2 juni 2008. Hij schreef toen:
    "De bedoeling is dat er low profile gestart wordt met een beperkte groep klanten, zonder specifieke communicatie."

    Dat je dus als een soort "tester" gebruikt zou worden was toen al bekend.

    Groet,

    Kees:?
     
  4. cisco pvr

    sorry anoniem maar je geeft een ontwijkend antwoord;ik hoef geen vod etc.Ik herhaal mijn vraag :kan de cisco in @home netwerk niet gewoon opnemen timeshift etc?Of moet het perse geschikt worden gemaakt voor vod?IK HOEF GEEN VOD-alleen hd opnemen.
     
  5. Ik ontwijk je antwoord niet. De box is ook voor SD / HD en PVR niet ontwikkeld voor gebruik in het @Home en Multikabel netwerk. Hiervoor zal de software aangepast moeten worden.
     
  6. is er ongeveer een tijdstip bekend wanneer het MK gebied van deze decoder kan gaan genieten of hangt dat af van de resultaten van de test in het casema gebied?

    Ben nl zeer geintresseerd in deze decoder, heb me tot nu toe kunnen beheersen om geen hd decoder aan te schaffen omdat de pvr functionaliteit ontbrak bij zowel de samsung alsmede de humax
     
  7. de ontvanger wordt de komende maanden uitgebreid getest in de niet Casema gebieden. De ontvanger wordt ergens in Q4 verwacht.
     
  8. Tsja Kees, wat zal ik zeggen, als gewone leek, geinteresseerd in HD TV en niet op de hoogte van enige Low Profile, sluit een abbo af, denkt dat ie iets schitterends in huis krijgt en vervolgens als testvogel wordt uitgetest.
    De beperkte groep klanten is niet zo beperkt blijkt dus, iedereen die uit interesse een 8455 heeft besteld omdat ze willen genieten van een nieuw product met alle extra's worden hier dus mee geconfronteerd. Op zich is hier helemaal niets mis mee, maar als iemand dan geinteresseerd is, laat Ziggo dit dan melden, dan weet de koper cq gebruiker waar ie aan toe is. Juist dat is het wat me stoort.

    Wederom het hoort hier niet thuis, het heeft te maken met de transparantheid van Ziggo. De een wil wel als test-sukkel gebruikt worden de ander niet. Laten we daar open in zijn. En tot vanavond toe (20.37) wist wederom de helpdesk van Ziggo geen antwoorden te geven op de Cisco 8455, weten niet dat deze in het pakket zit.

    Nu vraag ik je, het gaat nu niet om de techniek (want dat hoort hier in dit onderwerp thuis) maar om de ontwetendheid van de helpdesk.

    Mag ik de moderaters vragen mijn opmerkingen te verplaatsen naar een topic wat te maken heeft met ondeskundigheid van de helpdesk.

    Charles K. Zou me bijne Charles Z gaan noemen
     
  9. Misschien niet zo netjes maar dat gebeurd wel meer!

    Ik heb geen idee hoe groot de groep is, maar het zullen waarschijnlijk de freaks zijn hier op dit forum en enkele anderen die hier naar op zoek waren.
    Ziggo heeft ook geen reclame gemaakt voor dit product.
    Misschien kan iemand van ziggo hier iets over zeggen?

    Over het functineren van een helpdesk kunnen natuurlijk boeken worden gegscheven, maar zoals je al zegt hoort dit hier niet thuis. Ik ben over het algemeen redelijk goed en vriendelijk door de helpdesk te woord gestaan.

    Helemaal mee eens!

    Kees:wink:
     
  10. Ik kan het uiteraard alleen maar toejuichen dat gebruikers zelf ook tot de slotsom komen dat discussies "zuiver" moeten blijven. Maar desondanks reageert men toch op off topic issues. Omdat dit er in is geslopen en deels verweven is in on topic postings, zie ik het minder zitten om in deze postings te gaan zitten editen om er 2 "schone" draadjes van te maken. Te meer omdat gebruikers zelf ook de mogelijkheden daartoe hebben. Het is voor de gebruikers zelf ook veel makkelijker te beoordelen wat wel en niet "zuiver" is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina