1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

8455DVB bug & wish list

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door MauriceW, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oke bedankt. Dan wordt het waarschijnlijk de Humax. Scheelt ook weer in de kosten.
     
  2. Loading ... Please Wait

    Ik heb sinds 30/06 de 8455.

    Nadat de spanning er af was geweest stond na uren de melding "Loading ... Please Wait" er nog steeds. En na de spanning er nog een keer af weer hetzelfde.

    Oplossing : ik heb de antenne-kabel er uit getrokken en na een tijdje ging het apparaat gewoon werken.

    Firmware 1.1.0.F
    PVR 1.8.63
    Smart Guide 1.12.1.240
     
  3. Ik heb zojuist een fout ontdekt in de DVB-ondertiteling. Indien er drie regels tegelijkertijd moeten worden weergegeven, wordt een willekeurige regel transparant weergegeven:

    (ik weet niet zeker of dit de bug is die in de openingspost wordt vermeld onder punt 1 "Delen van de ondertiteling vallen soms weg (gezien op Discovery HD)."

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2009
  4. Is dus een oude niet herstelde bug. Heb ik altans vanaf het begin...
     
  5. Hier hetzelfde probleem..En meestal loopt die ondertiteling daarna vast. Heel irritant, zeker omdat die ouwe Samsung het wel goed deed. (na de laatste upgrade gaat het overigens ietje beter)
     
  6. Zie ik hier ook af en toe langskomen, volgens mij vooral bij de BBC.
     
  7. Ik wilde het dus net gaan typen en hier staat het al: de ondertitels op de BBC lopen vast: zeer irritant, en wel zeer gewenst.

    Overigens werken ook de tt-ondertitels van pag 888 op bv Ned 1 2 en 3 niet. Dat vind ik ook niet kunnen eigenlijk tegenover de dove medemens.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2009
  8. Installatieprobleem Cisco

    Bij het installeren van de cisco doet zich het probleem voor dat er geen
    signaal via de HDMI kabel doorgegeven wordt.
    Wel via de scartkabel waarmee ik dit later probeerde.
    Dan werkt alles alleen niet in HD.
    Via de helpdesk wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd.
    Herkent iemand dit probleem?
     
  9. Jos, ligt misschien aan de kabel, al zijn de meningen verdeeld over er het verschil tussen goedkopere (standaard meegeleverde) en duurdere kabels. Als je de standaard meegeleverde gebruikt en het blijkt uiteindelijk daar aan te liggen dan zou je een nieuwe moeten krijgen van de verkoper.

    Heb je verder wel op je tv de cisco toegewezen aan de hdmi-ingang die je gebruikt op je tv (bij je instellingen van de tv? Soms moet dat (bijv. bij Philips geloof ik, en dan "HD STB" of "HD DVR" of "HD PVR" kiezen)

    En last but not least, je moet natuurlijk wel zorgen dat je de via de input knop op de afstandbediening van je tv het hdmi-signaal kiest; schakelt bij mijn Philips in elk geval niet automatisch om van DVD (scart) naar de Cisco (HDMI).

    Succes!
     
  10. probleem cisco

    Bedankt voor je snelle reactie.
    Het was inderdaad de instelling voor HDI ingang van mijn TV.
    Alles werkt goed voor zover ik kan beoordelen.
    Alleen bij een film ophalen in HD kwaliteit krijg ik een schokkerig geblokt beeld.
    Ik begrijp alleen niet dat de helpdesk van Ziggo mij niet kon helpen,jij legt de vinger meteen op de zere plek.
    Groeten en bedankt,
    Jos.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina