1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

8455DVB bug & wish list

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door MauriceW, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. groennom

    groennom Forum Member

    Berichten:
    172
    Het is inderdaad om moedeloos van te worden. Wanneer je een aparaat in een test traject inzet betekent dit dat er veel bugs zullen worden gevonden. Deze moet je dan ook voortvarend oplossen om het aparaat zodanig te verbeteren zodat hij goed in de "consumenten" markt ingezet kan worden. Maar nee... Er gebeurt niets, je hoort niets....:no:

    PS: Mijn Cisco is al ruim 2 weken stuk en het is Ziggo nog niet gelukt mij een RMA formulier te sturen om hem om te ruilen. Zucht, wat een wanprestatie :giveup:....
     
  2. Kitaro1

    Kitaro1 Forum Member

    Berichten:
    328
    Ik heb dit ge√ęscaleerd en zal ervoor zorgen, dat je alsnog een RMA krijgt toegestuurd.
     
  3. ArjenW

    ArjenW Forum Member

    Berichten:
    145
    Het is al eerder genoemd, maar een groot gemis vind ik dat de indeling van de favorietenlijst niet zelf te bepalen is en er zelf geen keuzenummer aan een kanaal gegeven kan worden. Nu moet ik mijn vrouw gaan vertellen dat de reginale omroep niet meer op nummer 9 zit, maar op nummer 938. En zo zijn er nog meer kanalen die een "ander" nummer hebben.

    Kan dit niet ergens aangepast worden?
     
  4. MauriceW

    MauriceW Forum Member

    Berichten:
    358
    Ja, deze optie mis ik al vanaf dat ik het apparaat heb en heb dit toen ook meteen gemeld.

    Helaas is het weer hetzelfde "Ziggo liedje" tot nu toe:

    - laatste firmware update is van begin september (4 maanden geleden dus) en die bevatte nauwelijks wijzigingen de gebruikersinterface, maar alleen wat bugfixes

    - We worden totaal niet op de hoogte gehouden van de status / voortgang van een nieuwe firmware release

    - Er wordt niet gesproken over de wijzigingen / verbeteringen die de volgende firmware zal bevatten

    Er zitten wel Ziggo-medewerkers op dit forum die goed werk doen en mensen helpen met individuele problemen, maar ik heb het idee dat ze van Ziggo niet mogen praten over bovenstaande zaken. Je hoort alleen maar "we zijn er mee bezig" en "de firmware komt als hij klaar is".
     
  5. rickytt3

    rickytt3 Forum Member

    Berichten:
    42
    En als ze er dan toch zo druk mee bezig zijn heb ik nog wel een extra "wish";

    Sneller kunnen spoelen in programma's van de harde schijf.

    Ik vind de "snelste" stand maar bar traag en er zit erg weinig verschil tussen de verschillende standen. Even rap de reclame doorspoelen is er niet bij met de Cisco.

    Dus als dit beter kan, graag!
     
  6. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Je kunt toch skippen ipv spoelen. Dat gaat per ingestelde tijdseenheid.
    (Recorder instellingen | skipinterval)
     
  7. Bonanza

    Bonanza New Member

    Berichten:
    2
    En waarom zie ik niet de actuele tijd als ik de EPG inga?
     
  8. marcelvd

    marcelvd New Member

    Berichten:
    1
    Cisco / Onkyo HDMI Handshake

    Weet iemand wat je kan doen om de hdmi handshake tussen de Cisco en een Onkyo versterker (806 in mijn geval) te versnellen.? Nu duurt het tijden voor ik beeld krijg :sleep:
     
  9. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Helaas bekend (al heb ik een Sony en geen Onkyo versterker). Erger is dat in zeg 25% van de keren de handshake helemaal niet lukt en je alleen ruis ziet.

    Op verzoek van Kitaro hebben ik en anderen enige tijd geleden in detail de symptomen beschreven, dus heb hoop dat Cisco hiermee aan de slag is.

    Opgelost is het nu iig nog niet.

    Verder blijf ik het eigenlijk onacceptabel vinden dat bij zeg 25% opnames maar dus lang niet alle (gek genoeg vooral bij opnames vanaf Net 5) de ingestelde 30 minuten uitloop spontaan door de Cisco genegeerd wordt. Dit is voor mij eigenlijk prio nr 1 nog boven de handshake om aangepakt te worden in nieuwe firmware.
    Dat de Cisco sneller reageerd is een nice to have, maar deze andere twee zaken zijn voor mij eigenlijk essentieel om de Cisco breed te kunnen uitrillen buiten een testtraject.
     
  10. rickytt3

    rickytt3 Forum Member

    Berichten:
    42
    Je hebt gelijk, maar reclameblokken wisselen nogal in lengte, en met snel spoelen houd je zicht op wat er gebeurt.

    Bovendien zie ik het nut van 4 spoelstanden niet als het verschil onderling zo klein is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina