1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

8455DVB bug & wish list

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door MauriceW, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Dit zou alleen geblokkeerd kunnen worden als het ICT (Image Constraint Token) signaal gebruikt wordt.
    Normaal gesproken gaat component gewoon tot 1080p.
     
  2. keesv1

    keesv1 Forum Member

    Berichten:
    92

    Dank voor deze info. Uit het aangehaalde artikel lees ik dat het niet normaal is als component geblokeerd wordt. Hij is bij de sisco niet geblokkeerd maar geeft alleen 720p uit.

    Dus een onderwerp voor ziggo om in de update mee te nemen!

    Groet,

    Kees
     
  3. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Bestellen via internet kan ja, de kans dat je dan ook iets krijgt is klein in mijn ervaring omdat internetorders spontaan verdwijnen. Bellen heb je meer kans, er is dan tenminste een kans dat je iemand aan de lijn krijgt die weet dat de 8455DVB bestaat.
    Alleen krijgen is ook dan nog iets anders, mijn order van 4 juni staat nog steeds open. En zo langzamerhand begint mijn geduld wat op te raken.
    Heb bevestigingsbrief gehad, talloze verzekeringen dat ik hem binnenkort zou krijgen, zelfs een track en trace nummer (dat uiteraard bij TNT volslagen onbekend bleek)... maar nog steeds geen decoder.
     
  4. groennom

    groennom Forum Member

    Berichten:
    172
    Ik heb dezelfde ervaring. Besteld op of rond 4 juni. Denk je, das mooi krijg ik hem met het EK. Nooit meer iets gehoord. Na een week gebeld en bleek inderdaad de internetbestelling verdwenen. Vervolgens meteen telefonisch besteld. Resultaat? Nog niets ontvangen. Wel een bevestigingsbrief en verder niets. Het is te genant voor woorden hoe hier mee om wordt gegaan. Men voert een product, je kunt deze bestellen en vervolgens moet je maar afwachten of je iets krijgt en wanneer. Je zou bijna vergeten dat het om een product van € 430 gaat. Helaas is het zo dat je gebonden bent aan Ziggo als je kabel tv wilt. Het bedrijf zou niet misstaan in het communistisch regime van na de oorlog in rusland. Schandalig!
     
  5. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Ik heb recent ook een bericht van een gebruiker gehad waarvan het TNT nummer niet bekend was bij TNT. Na onderzoek bleek dat de ontvanger op nalevering stond en dus nog niet aangeboden was. Blijkbaar kunnen er wel TNT nummers worden toegekend aan een order zonder dat deze al aangeboden worden bij TNT.


     
  6. Charles K

    Charles K Forum Member

    Berichten:
    18
    Wil deze waarschijnlijk nog steeds aanschaffen, middels HDMI rechtstreeks op de Onkyo TX-SR606 echter gezien mijn ervaringen met helpdeskmedewerkers van Ziggo over onduidelijkheden wil ik toch gewoon naar mijn eigen dealer (Treffers TV) waar ik al geruime tijd klant ben en moet zeggen naar volle tevredenheid.
    Maar helaas Treffers dan deze niet leveren en dit is vreemd, Treffers is een van de dealers van Casema voor digitale televisie, maar nu dus niet meer???? (komt ook niet meer terug op de site van Ziggo).

    Treffers heeft ook navraag gedaan bij Casema, ook deze personen wisten niets te melden en ook niet op de hoogte van deze Ciso. Zelfs de twee officiele distibuteurs van deze Cisco in Nederland zijn niet op de hoogte.

    Nu vraag ik me dan ook af hoe Ziggo aan de apparaten komt, is dit een soort monopoly die er gespeeld wordt? Nee heb nog geen goed gevoel om te bestellen bij Ziggo maar als ik hem via de dealer kan krijgen dan wordt het al een stukkie beter alhoewel ik de lijst met tekortkomingen toch ook in de gaten moet houden, 1080I niet mogelijk op component uitgang, mhh, okay ga toch werken met de HDMI dus dat zal wel meevallen, trouwens is deze machine instaat op PIP of PAP, met name PAP is wat prettiger kijken

    Groet
     
  7. WilkoK

    WilkoK Forum Member

    Berichten:
    17
    Zie openingspost, bij wish-list staat vermeld dat dit niet wordt ondersteund.
     
  8. Charles K

    Charles K Forum Member

    Berichten:
    18
    Thanks
     
  9. Charles K

    Charles K Forum Member

    Berichten:
    18
    Mhh jammer toch dat mensen niet reageren op het feit dat deze ontvanger niet via de standaard door Casema aangewezen dealers geleverd zou kunnen worden (of doet dit topic hier niet terzake, het gaat toch over tekortkomingen)

    Charles
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2008
  10. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Er wordt eerst alleen rechtstreeks geleverd, waarbij ook een monteur beschikbaar is. Hier is voor gekozen om eerst ervaring op te doen met de huisinstallaties i.c.m. de interactieve ontvanger. Pas als we een goed beeld hebben op basis van de eerste ervaringen, zal besloten worden om via de reguliere retail te leveren.


     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina