1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Modem activatie mislukt!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Hammar, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb vandaag mijn alles in 1 pakket in huis gekregen. Ik stap over van internet Z2.
    Nu wil ik het nieuwe modem activeren maar dar lukt niet. Ik kom op de welkomspagina en als ik op 'volgende' klik krijg ik een site met een hoop rotzooi zoals je vaak ziet bij een slecht geladen site, allemaal warnings enz. enz.
    Ik heb nu van verdriet mijn oude modem maar weer aangesloten om een oplossing te zoeken.
    Weet iemand iets wat ik kan doen, behalve de helpdesk bellen. Ik heb alleen een prepaid en m'n beltegoed is onderhand op geraakt en kan 'm dus ook niet opwaarderen........:?
     
  2. waarom heb je een nieuw modem gekregen?
    ik heb gewoon nog het oude modem
    Werkt prima
    ik heb me ook niet opnieuw aangemeld
     
  3. Ik had alleen internet, 'K heb nu een modem met ook telefonie, vandaar!
     
  4. Je oude modem werkt dus nog begrijp ik. Die moet je eerst afmelden, alvorens je je nieuwe modem kunt aansluiten en die dan weer aanmelden.

    Hoe dat precies gaat weet ik uit m'n hoofd niet helemaal - is voor mij weer een tijd geleden - maar dat staat ongetwijfeld in de begeleidende brief die je hebt ontvangen, samen met je modem.

    Succes.
     
  5. Nee, over het afmelden van het oude modem is niets te vinden in het begeleidend schrijven.
     
  6. Dit is wat ik krijg!

    [​IMG]
     
  7. Er gaat iets duidelijk mis met de zelfactivatie. Verwijder je al je cookies ff en reboot je pc. Probeer het daarna weer. Lukt het dan nog niet, noteer het HFC MAC ID [staat vermeld op een sticker | onderzijde modem] en neem contact op met de helpdesk. Vertel dat je zelfactivatie mislukt is, dan kan een medewerker dit voor je fixen.


    Succes.
     
  8. Heb ik de hele dag al geprobeerd, helaas.....ben al 20 euro beltegoed kwijt met die $@%#helpdesk.
     
  9. Je kunt ook PM sturen naar een Ziggo official die hier rondkijken, leg je probleem voor, misschien dat een van hun jou kan helpen.

    Succes.

    ps Modemreset, cookies verwijderen, pc reboot had je al gedaan?
     
  10. Yep, allemaal al geprobeerd, geen succes.
    Ik had gehoopt dat iemand van Ziggo hier zou meelezen.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina