1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

factuur

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door asri, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik bekeek net mijn factuur online en wat denk je 373 euro voor 4 maanden belalen alle diesten die ik bij @#*$# afneem moet ik 4 keer betalen shit zooi het geld groeit niet op mijn rug.:evil::evil::evil:
     
  2. Bedoel je dat je 4 keer voor dezelfde maand moet betalen, of hebben ze je de laatste 4 maanden niet laten betalen en nu dus in 1 keer inhalen ? (over welke maanden ging het?)
     
  3. Ik heb ze gebeld wat blijkt nu ziggo beweert dat zij acseptgiro hebben gestuurt maar we hebben niks gehadt en hun houden vol dat ze dat wel hebben gedaan.
    In een keer inhalen van mei juni juli augustus hadden ze nu ons eerder laten weten dat we een achterstand hadden was er geen probleem geweest maar nu wel.
     
  4. Heb je eerder een factuur zien staan alleen over mei en juni ?
    Bij mij staat er 1 voor mei/juni en een aparte voor juli. geen acceptgiro gehad en nog niet geïncasseerd en geen betalings achterstand. Volgens een brief die ik vandaag ontving wordt mei/juni morgen afgeboekt. Augustus zou je overigens pas eind juli moeten gaan betalen.
     
  5. Was het je zelf niet opgevallen dat je al een tijdje niets meer betaald hebt?

    Het is heel simpel: Ziggo heeft de diensten geleverd, en mag deze factureren. Voor een achterstand ben je zelf verantwoordelijk, ook al had Ziggo misschien wat vaker van zich kunnen laten horen.

    In dit geval kun je ze vragen of je het bedrag gespreid kunt betalen.
     
  6. Omdat ik me nog steeds niet kan registreren voor Mijn Ziggo, was ik wel benieuwd naar de factuur, die NIET toegezonden wordt, maar online te zien valt. Enfin voor mij dus niet.

    Sinds 20 mei Ziggo, dus wilde wel weten hoeveel en wanneer, ik heb een machtiging afgegeven.
    Vrijdag dus even gebeld, wel 10 minuten wachttijd maar voor het lokale tarief, dat is beter.

    Omdat ik nieuwe klant ben werd me verteld dat ik eind juli de factuur over 2,5 maand zal worden afgeschreven. Dat is duidelijk. Nu maar hopen dat het bedrag ook klopt.
     
  7. Maar de rekening is toch (afgezien van eventuele gesprekskosten bij Telefonie) elke maand hetzelfde? Ik vind het onzin om dan te zeggen dat ik het niet weet en dat ik eerst de rekening in wil zien. Als er inderdaad vreemde bedragen staan, oké, maar verder? Ik vind dit een beetje 'zoeken'... Als er vremde bedragen saan kan ik altijd nog een gespecificeerde rekening laten sturen. Men is zelf verantwoordelijk en weet gewoon wat men betaald (standaard). Over het niet zenden van de factuur. Bel even op, dat je een papieren factuur wil, kost je alleen wel extra. Logisch, het scheelt weer een nutteloos gekapte boom :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina