1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zomaar automatische incasso ?!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door GiLa_TeK, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Dat ik mij aanmeld bij een dergelijk forum is al extreem te noemen. Normaal ben ik niet zo van het openbare klagen, maar aangezien Ziggo onbereikbaar blijkt na 7 telefonische pogingen en 3 pogingen per email moet ik mijn beklag kwijt.

    Ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam, UPC verzorgingsgebied dus en heb de ergste dingen meegemaakt in het begin van UPC (ook omdat ik er 2,5 jaar heb gewerkt). Dit wat Ziggo nu presteert is echt 10 keer zo erg als UPC te noemen!

    Opgesomd mijn ervaringen;

    1. Gratis decoder krijg ik niet omdat ik al een abonnement zou hebben (heb ik inmiddels ruim 6 maanden niet meer),
    2. 7 telefonische pogingen gedaan om service en geen enkele keer doorgekomen,
    3. een drietal pogingen per email om een klacht in te dienen, maar ook dat vond geen respons,
    4. het klantenservice nummer is niet bereikbaar vanaf mijn huistelefoon (omdat ik 06-nummers heb geblokkeerd zijn 0900-nummers meegepakt). UPC heeft dit simpel opgelost door het 0900-nummer voor iedereen bereikbaar te maken
    5. de factuur voor 2 maanden omdat ze overstapten naar een facturatiesysteem, heel leuk allemaal pfff... Doe dan liever je facturatie 1 maand later ipv het probleem bij je klanten te leggen ?!
    6. Ik heb ineens een factuur van Ziggo automatisch geincasseerd gekregen terwijl ik hier NOOIT toestemming voor heb gegeven, kennelijk mag dat zomaar ??! Ook nu wilde ik bellen, maar na 15 minuten wachten gaf ik het op....

    Stop eens wat meer geld in gekwalificeerd personeel ipv in al die reclames!!!
     
  2. Zie artikel 12 van de algemene voorwaarden. Tenzij je expliciet anders hebt afgesproken, is er bij Ziggo sprake van automatische incasso. Hiervoor heb je normaalgesproken tijdens je bestelling (telefonisch of via de website) toestemming gegeven.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina