1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helaas is de helpdesk nog steeds onbereikbaar

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Santpoort, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit is wel een goed punt wat je hier aanhaalt Cheeta, men zou eigenlijk die kosten mogen laten ingaan nĂ¡dat het keuze-menu beluisterd is, en je daadwerkelijk iemand gesproken hebt.
    Ik hoop dat dit eens word voorgelegd aan de Opta bijvoorbeeld, voor Ziggo zou het al een heel nette service zijn als ze voorloper worden van dit beleid.
     
  2. 2x postcode invoeren, ik wil het simpelweg niet begrijpen waarom dit nodig is.
     
  3. Een en ander zal nog worden geoptimaliseerd is ons toegezegd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina