1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitale ontvanger niet ontvangen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door copymaster, 27 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag maar weer eens achter Ziggo aangezeten waar mijn gratis digitale ontvanger blijft uit het alles in een pakket. Deze is volgens Ziggo op 14 juni aangeboden bij Selectvracht met pakketnummer xxx. Contact opgenomen met Selectvracht en deze beweren al vanaf begin mei geen pakketten te krijgen van Ziggo en dus ook niet kunnen afleveren. Ik heb de verantwoordelijkheid neergelegd bij Ziggo. Zij zijn als afzender verantwoordelijk voor het pakje en ik als ontvanger niet.
    Zijn er meer mensen die bovenstaand probleem hebben/hadden?
     
  2. Ik meen gelezen te hebben dat er meerdere mensen deze problemen hebben. Digitale decoders zouden op zijn. Iemand hier had hetzelfde met de TNT. Hij TNT bellen, maar er was niets aangeboden door Ziggo.
     
  3. Vreemde zaak. Als iets op is kun je dit niet aanbieden. Hoe komt Zigo dan aan pakketnummer als ze niets hebben aangeboden?
     
  4. Goede tip maar helaas.
    "Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie."
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina