1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Multikabel Zakelijk onbekend bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door realdaffy, 26 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even update dan maar.

    Op 6 augustus eindelijk een brief ontvangen dat ons modem omgewisseld zou gaan worden, het was even 3 maanden wachten maar dan zal het toch eindelijk gaan gebeuren.

    De modem zou op 24 augustus tussen en 17:00 en 22:00 omgewisseld gaan worden, op een zondag dus :shock:

    Op zich kwam ons dat niet slecht uit omdat er dan niemand binnen het bedrijf last van zou hebben.

    Worden we opgebeld door een monteur om een afspraak te maken :?
    Aangegeven dat we al een afspraak hebben op zondag de 24e, blijkt dat de monteur nergens vanaf weet en ook niet op zondagen gewerkt wordt.

    Weer een fijn staaltje van communicatie tussen Ziggo en het installatiebureau :x

    Met de monteur dan maar een nieuwe afspraak gemaakt voor dinsdag 26 augustus tussen 13:00 en 17:00.

    Jullie raden het al... Geen monteur op op de 26e :evil:

    Gebeldt naar Ziggo en die zouden er zorg voor dragen dat de monteur contact met ons op zou nemen om de modem om te wisselen.

    Tot op heden nog niets gehoord...

    Begin me nu toch echt af te vragen wat ze daar allemaal aan het aanklooien zijn bij Ziggo, wat een stelletje amateurs zeg.
     
  2. Nog nooit heb ik zo'n slecht bedrijf als Ziggo mee gemaakt.

    Tot op heden worden we niet teruggebeld, wordt er niet gereageerd op onze brieven en betalen we tot de dag van vandaag dubbele kosten aan Ziggo.

    We zijn het nu helemaal zat en hebben de teveel in rekening gebrachte kosten gefactureerd aan Ziggo.

    Uiteraard weer geen reactie, maar als dat zo blijft mogen ze gaan communiceren met de Gerechtsdeurwaarder.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina