1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Multikabel Zakelijk onbekend bij Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door realdaffy, 26 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit is wel heel erg vreemd.

    Per 23 mei zou onze Broadband Office Premium omgezet worden naar een Office Basis Pakket 3 abonnement.

    Tot mijn verbazing blijven wij gewoon facturen van Multikabel ontvangen voor het duurdere en langzamere Broadband Office Premium abonnement.

    Ondertussen 7 verschillende telefoonnummers gebeld en vele mensen gesproken maar het blijkt dat de Multikabel Zakelijk klanten niet onder Ziggo vallen maar onder Multikabel :shock:

    We worden doorverwezen naar Multikabel, echter schijnt deze niet meer te bereiken te zijn en kreeg vandaag te horen dat zelfs de afdeling die deze zaken behartigte opgeheven is :shock: :shock:

    Wel vreemd dat we facturen ontvangen maar dat er verder niet te communiceren valt met Ziggo omdat die niets met Multikabel Zakelijk klanten van doen heeft.

    Hebben andere Zakelijke klanten deze problemen ondervonden en hier misschien oplossing voor ?

    Eventuele bemiddeling via de ZGV / MGV zou anders ook wenselijk zijn.

    Alvast bedankt voor de genomen moeite.
     
  2. Verzoek om contact is onderweg. Gaarne adres/klantgegevens in PB liefst ook tel.nr. dan kan ik vragen of ze je zsm. bellen.
     
  3. Bedankt voor de snelle reactie Ben, de PB is al naar je toe.
     
  4. Een zoals in jou geval BBO klant valt niet onder groot zakelijk, maar moet via de particuliere helpdesk zijn storingsmeldingen doen. Alle nummers met betrekking tot zakelijk zijn dus niet correct om te bellen bij dit abonnement, met gevolg dat die mensen ook niet weten waar je wel moet zijn. Deze mensen kennen immers deze abonnmentsvorm niet omdat ze die nooit hebben ondersteund.

    Dit sluit aan op de verkeerde info die je hebt gekregen, je moet voor jouw verbinding bellen met 0900-1884, die nemen je storing aan.
    Opgeheven is er niks, is alleen een en ander voor groot zakelijk veranderd, maar weer geheel los van jouw abonnementsvorm.

    Zelfde verhaal weer.

    Moraal blijft dat je de normale helpdesk/klantenservice moet hebben, dat is het hele probleem in dit verhaal...
     
  5. Voor zover ik kan zien ben je geen Ziggo-official?? Hoe kom je dan aan al die wijsheden ?? Wel een brief gehad? Kortom wat is je bron ?
     
  6. Ik heb zowel de zakelijke als gewone helpdesk van Ziggo gebelt en beide konden onze internetabonnement niet terugvinden in hun systeem.

    Vandaag met iemand gesproken die nog in het oude systeem van multikabel kon kijken en nu is me een en ander duidelijk geworden.

    Er is enige vertraging ontstaan bij het omzetten van de BBO paketten naar de nieuwe Ziggo paketten, dit zal zover ik begrepen heb voor 16 juli moeten gaan gebeuren.

    Zodra wij dus overgezet zijn, komen wij ook in het systeem van Ziggo terecht waardoor de helpdesk onze gegevens ook in zal kunnen zien.
     
  7. Is het probleem wel verholpen? Of uitzicht op oplossing?
     
  8. We worden als het goed is gebeld om een afspraak te maken om onze modem om te ruilen, deze wordt dan aangesloten op het nieuwe docsis netwerk.

    Zodra we op het nieuwe netwerk zitten zijn we ziggo klant, tot die tijd blijven we multikabel klant en zijn voor de Ziggo klantenservice niet zichtbaar in hun systeem.

    Afwachten geblazen dus...
     
  9. tipje, laat ze volgende keer even een vraagbaak of 2e lijn raadplegen. De 2e lijn heeft ook het oude systeem nog ter beschikking, en zal je daarin wel altijd terugvinden.

    Succes met de verdere omzetting!
     
  10. Nog niets gehoord van Ziggo voor het omwisselen van de modem, maar wel een andere leuke brief vandaag gehad.

    We worden afgesloten omdat we onze factuur voor radio en televisie niet betaald hebben en moeten € 29,95 extra aan kosten gaan betalen.:shock:

    Lekker, de orginele factuur van multikabel is namelijk gewoon overgemaakt op het nummer van multikabel zoals deze op de acceptgiro stond...

    Zit al 12 minuten in de wachtstand, dus had wel eventjes de tijd om een berichtje typen.

    Echt vrolijk wordt ik niet van Ziggo...

    Ik ga maar even verder met me tijd te verdoen in de wachtstand bij Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina