1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

omzetten @home klanten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 25 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hehe ze zijn nu ook echt bezig heb net een mailtje gekregen dat de manier van inloggen verandert (nu met je mail adres i.p.v je gebruikersnaam) en ook is het turkse pakket nu bij @home op het testnetwerk. nu de snelheisverhoging en de 5 verassingzenders nog en ik ben weer een tevreden man
     
  2. Het overzetten van de gegevens gebeurt niet voor alle klanten tegelijk.
    De eerste klanten worden in de loop van september overgezet. Het
    overzetten zal binnen enkele maanden voltooid zijn.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
     
  3. Dus als je je hebt aangemeld voor een alles in 1 pakket kan het nog maanden duren voor je hier gebruik van kunt maken.
    M.a.w. voorlopig nog geen verhoogde download of upload snelheid.

    Jammer voor de gebruikers die nu al sinds eind mei van dit jaar aan het lijntje gehouden worden.

    Harry
     
  4. En dit is ook al maanden bekend, dus een beetje mosterd na de maaltijd (jouw reactie).
     
  5. ik heb me in mei aangemeld voor alles in 1 pakket en ik heb nooit geen brief overgehad ook niet over een datum van dat alles over gaat naar ziggo. de decorder heb ik inmiddels wel ontvangen, ze zijn wel erg traag bij ziggo dan was @home beter
     
  6. Ziggo = @Home maar zoals een monteur al tegen me zei: 'Het lijkt net alsof alles wat voor de overgang naar Ziggo was bewerkstelligd door Multikabel, allemaal overboord is gegooid en dat men helemaal opnieuw is begonnen!'
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2008
  7. Hmm kan me bijna niet voorstellen dat dat omzetten maanden gaat duren... vond het een vreemd antwoord van de helpdesk..

    Multikabel & Casema omzetten heeft toch ook geen maanden geduurd... volgens mij moet @home ook gewoon wel binnen 1 maand helemaal haalbaar zijn.
     
  8. hmmm vraag me zelf toch af.
    hoe groot multi kabel gebied
    casema gebied.
    was vergeleken met dat van @home ;>
    zou 1 van de reden kunnen zijn omdat @home meeste klanten heeft ;>
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina