1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

omzetten @home klanten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 25 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omzetten @Home

    eeehhhhhhhhh ............ eind van het jaar ????
    Ik dacht dat ik eindelijk een duidelijke toezegging had gekregen van een medewerker van Webcare. September is er gezegd.
    Aangezien ik half mei het Alles in 1 alleen had besteld vanwege de hogere snelheden,ik 6 weken bezig ben geweest om het te krijgen, een groot aantal verschillende ingangsdata te horen heb gekregen en een andere router moest kopen omdat mijn oude weigerde goed te werken met het nieuwe modem is mij een compensatie aangeboden door Webcare. Ook toen is September genoemd als ingangsdatum van de verhoogde snelheden.
    Eind van het jaar is geheel nieuw voor mij.
    Is er niemand die eindelijk eens ECHT DEFINITIEF een schema kan geven van de omzetting en de ingangsdata van de Alles in 1 snelheden ?

    Mocht het werkelijk pas eind van dit jaar zijn heb ik het wel gezien bij Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2008
  2. Nou helaas voor Ziggo maar aangezien ik zolang aan het lijntje ben gehouden, of te wel door Ziggo ben belazerd ben ga ik weg bij die club.
    XS4ALL heeft er zeer binnen kort een nieuwe gebruiker bij.


    Harry
     
  3. Niemand kan je die geven, want de mensen bij @home/Ziggo zelf weten het nog geeneens. Het had allang gebeurt moeten zijn maar door alle problemen blijft het maar worden uitgesteld....
    Ze zijn nu iig wel bezig met een grote netwerk upgrade van het oude @home netwerk.. dus er is een beginnetje gemaakt.
     
  4. En dat had niemand van tevoren kunnen zien aankomen bij Ziggo/@Home ?
    Laat me niet lachen.
    Maar ik vrees dat er hier toch niemand van Ziggo/@Home mee leest.
    Dus.............................
    Het wordt weer eens tijd voor de Consumentenbond of Kassa om actie te ondernemen, anders zitten we volgend jaar nog met die oude snelheden en pakketten te wachten, tot er iets beters komt.

    Harry
     
  5. Echt slim hebben ze het allemaal niet geregeld.. eerst iedereen in april een brief sturen dat heb binnenkort Ziggo wordt...
    En dan vervolgens mensen nog maandenlang opgescheept laten zitten bij @home.. met apparte klantenservice... nog geen gebruik van nieuwe diensten... geen mijn ziggo maar steeds doorverwezen worden naar @home site.

    En dan activeer je bijv je 2e smartcard.. en dan ontvang je een brief van @home terwijl je maanden geleden al te horen hebt gekregen dat het ziggo zou zijn per xx mei.
     
  6. Tja, waar blijft de brief waarin alles wordt uitgelegd. En ook de brief aan de boze Cogas-klanten (en die zijn er kan ik je uit mijn eigen omgeving vertellen!). Waar blijven de compensaties of regelingen die wel een alles in 1 pakket mogelijk maken waardoor ook wij kunnen profiteren van de voordelen.

    Waarom moet het nu opeens zo lang duren voor @home over is? Dit had al gereed moeten zijn. Ziggo en @home laten zich van een erg zwakke kant zien.
     
  7. Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

    Wij zijn momenteel bezig om de bestaande systemen van @Home over te
    zetten naar Ziggo. Dit proces neemt meer tijd in beslag dan gepland.
    Gedurende die tijd is het mogelijk dat enkele pagina's op onze website
    van tijd tot tijd moeilijk of niet te bereiken zijn. Wij begrijpen dat
    dit voor ongemak kan zorgen. Onze excuses hiervoor.

    Helaas is de datum dat u gebruik kunt maken van de nieuwe Ziggo
    producten nog niet bekend.

    U kunt via http://www.home.nl/klantenservice/ nog veel onderdelen van
    onze oude @Home-website benaderen. Uiteraard doen wij ons best om alles
    zo snel mogelijk om te zetten. Wij hopen dat u spoedig alles kunt
    regelen via http://www.ziggo.nl.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
     
  8. Ik wist wel dat ze gaan omzetten...Maar ik heb er nog geen brief of iets dergelijks van gehoord..
    Iemand enig idee hoe lang dit nog kan duren in de gemeente delfzijl?
     
  9. Als het goed is moeten alle @home'ers deze maand worden overgezet...
    En dan in september gaan de snelheden omhoog voor de mensen die zijn overgestapt naar all-in-one
     
  10. hehe dat zou tijd worden dan laat ik mijn abbo ook omzetten naar all-in-one of gebuurt dit bij de bundels al automatie's????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina