1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

omzetten @home klanten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 25 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik begin in herhaling te vallen,
    Ziggo / @Home belooft eind Mei dat de beloofde snelheden begin Juni gehaald worden.
    Daarna wordt het dat op 23 juni in het orde komt.
    Daarna belooft Ziggo dat de beloofde snelheden in Juli gehaald zullen worden.
    We zijn nu in begin Juli, en die datum is weer verschoven, naar augustus of september, het jaar wordt er niet bij verteld.
    Worden ex @Home klanten nu aan het lijntje gehouden?

    Ik voel mij op zijn zachts gezegd belazerd.

    Harry
     
  2. bij mij houden ze gewoon vol als off ik domme klant ben die geen bal verstand heeft >_<
     
  3. Merkte net wel op dat ik voor:
    - Analoge TV
    - Internet Z2 (Internet Regelmatig) en
    - Telefonie Z1

    hetzelfde betaal als voor, het al sinds 27 mei, aangevraagde Ai1 Plus! :roll:
    Wat dus een extra korting van €0.85 is.
     
  4. Dit geldt ook voor mij. Verder heb ik nog niks op mijn AI1+ aanvraag gehoord, dus ook nog geen decoder gekregen, maar ik wacht geduldig af.

    pvd
     

  5. Goed gevoeld, je bènt belazerd. Net als ik.

    en vele anderen.
     
  6. ik heb me aangemeld voor de combie pakket op 16 mei en ik had zo begreep ik al lang die decorder moeten hebben en die brief maar geen van 2 heb ik ontvangen nou ik vindt het wel best zo want bellen doe ik niet meer
     
  7. Het grote onderhoud en geschikt maken voor Eurodocsis 2.0-3.0 in het @home gebied is begonnen werdt mij verteld door @home medewerker.


    Op de site van @home staat nu ook het volgende:

    Lopende werkzaamheden
    Van maandag 14 juli 07.00 uur tot vrijdag 8 augustus 17.00
    In de provincie Brabant vind een grootschalig project plaats om in de toekomst nieuwe diensten aan te kunnen bieden.
    Hierdoor kan het signaal van radio, televisie, internet en telefonie in deze periode maximaal één uur onderbroken worden.
    Elke dag stoppen de werkzaamheden rond 17.00



    Dus voor iedereen die nog een beetje hoopte dat we deze maand over zouden worden geschakeld lijkt dit toch wel het bericht dat het zeker niet voor half augustus zal zijn voordat we worden overgeschakeld.
     
  8. Dan zijn we mooi met een kluitje jet riet in gestuurt.
    Eerst beloven ze (ziggo) dat het begin juni zou gebeuren, daarna 23 juni, toen halfweg juli, een nu lees ik dat het wel eens pas half augustus gebeurt.
    Eerst zien en dan geloven, zal wel september of oktober worden.

    Harry
     
  9. De alles in 1 actie loop ook in augustus af?? Of loopt deze langer door. Ik bedoel dus de actie MET gratis decoder????

    Hoe zit het met de Cogas-klanten? Wordt daar nu ook aan gewerkt en kunnen deze na omzetting OOK alles in 1 of komt er een compensatie?
     
  10. Gaat nog wel langer duren, ik las op tweakers.net dit:

    Geachte heer ***,

    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

    Helaas kunnen wij de hogere snelheid nog niet leveren. Onze excuses hiervoor. Dit kan pas vanaf het moment dat uw gegevens zijn ingevoerd in het nieuwe klantensysteem van Ziggo. De gegevens van klanten uit het gebied dat eerst onder @Home viel zullen naar verwachting eind dit jaar worden ingevoerd in het nieuwe klantensysteem. Zodra de gegevens zijn ingevoerd wordt automatisch de snelheid van uw Internetverbinding verhoogd.

    Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.ziggo.nl/.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina