1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

omzetten @home klanten

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door amiboy, 25 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. deze maand zou er begonnen worden met het omzetten van @home klanten naar ziggo. maar ik heb hier nog niks van gehoort ook ben ik zelf niet omgezete. zijn er al mensen die omgezet zijn en wanneer word iedereen dan omgezet als ik het aan de helpdesk vraag kunnen ze mij hier geen informatie over geven weet iemand het andwoord
     
  2. Nee, ik heb wel een brief ontvangen van Ziggo dat in onze omgeving werkzaamheden plaatsvinden om de laatste vernieuwingen door te laten voeren. Gisteren was de afronding. Geen verschil zowel positief als negatief waargenomen. Nog steeds een tevreden gebruiker.
     
  3. Het overzetten van @home klanten is uitgesteld zoals ik begrepen heb.
    Met als oorzaak 2 dingen...

    1. Ze wachten eerst af totdat de aantal klachten bij Ziggo minder zijn.
    2. @home was nog niet helemaal klaar met upgrade van het netwerk,
    daardoor is er in verschillende regio's nog onderhoud.. zodat als straks
    het wordt omgezet niet iedereen met problemen zit omdat het
    netwerk het niet aankan.

    En tot waneer het is uitgesteld is onduidelijk omdat er steeds verschillende verhalen opduiken... bijv.. begin juli.. maar zelfs ook pas in september.
    Voor alle @home mensen maar even afwachten.
     
  4. naja k ga over een week op vakantie en zie na de vakantie wel weer september is wel heel erg lang dat kunnen ze gewoon niet maken aangezien ze het eerst deze maand al zouden doen


    mischien kan iemand aan van ziggo zeggen op wat voor termijn dit gaat gebeuren
     
  5. Ja hier ben ik ook zeer benieuwd naar.......

    Had internet regelmatig, telefonie en analoge tv en heb alles over laten zetten naar alles in 1 plus.
    Scheelt weer een paar euries en gratis settopbox en dubbele internet snelheid.

    Alleen na 2 weken wachten bleek mijn eerste aanvraag spoorloos verdwenen te zijn. Alles opnieuw doorgegeven en zou binnen 5 tot 10 werkdagen mijn digitale ontvanger krijgen. 2 weken later weer gebeld........... sorry maar dat kan nog wel 2 weken duren. Nou die 2de week is nu alweer bijna om. Heb nog geen bevestiging of niets. Blijkt de snelheid pas omhoog te gaan als we eens zijn overgezet.......... Maar de betalingsregeling naar vooruitbetalen, ja daar zijn ze snel mee en dat kan wel voor iedereen gelijk. Had het wel zo netjes gevonden als ze daar ook mee hadden gewacht totdat we overgezet waren.
    Bovendien (niet dat ik die paar euries niet kan missen) maar blijf zolang wel nog gewoon de oude abonnementen betalen die samen duurder zij. Wat ook niet erg netjes is.

    Moet wel eerlijk zeggen, heb bijna nooit problemen!

    Groet,

    Rob
     
  6. Net weer eens gebeld. Krijg nu binnenkort m'n pakket, als het goed is.

    En medio augustus gaat de snelheidsverhoging in.
     
  7. Hm ik kreeg 2 dagen geleden nog te horen dat het eind juli alles omgezet zou zijn. Maarja is maar weer afwachten.. mss wordt het nog wel een paar x uitgesteld.
     
  8. Min Ziggo werkt nog steeds niet en ik heb als Cogas=klant nog steeds niets gehoord voor hoe men gaat compenseren of de alles in 1 problematiek gaat oplossen. Kortom waar blijft mijn gratis decoder en dubbele internetsnelheid ?
     
  9. ik vind dit toch echt niet meer normaal zeg.
    ik betaal voor 20mbit.
    volgens hun hoor ik 12 mbit te krijgen terwijl ik voor 20 mbit betaal.
    en dan nog haal ik maar 6 mbit.
    zo ging het altijd bij @home ook nu ook via Ziggo.
    betaal je 70E voor 12 mbit infeite in plaats van 20 mbit.
    terwijl je 20 mbit voor 20E kunt krijgen via adsl.
    behalve dat Kabel sneller is dan op grotere afstanden.
    en adsl trager wordt.

    trouwens dit was al eerder zo voor de fusie had ik zeker 6 7 maand last van het zelfde.
    en nu is dat weer fout gegaan met maintaince sinds maandag in postcode gebied 7511KB pakt modem in eens heel andere waardes die niet kloppen van geen meter.
    toen de tijd met @home heb ik ook 4 contact dosen vervangen heeft nooit probleem opgelost dus
     
  10. Volgens mij moet Ziggo zich nu maar eens gaan concentreren op de @home klanten en de Cogasklanten ipv op de alles in 1 pakketten van Casema en Muiltikabel!! Sorry dat ik het zeg maar ik heb nog niet het gevoel dat Ziggo er OOK VOOR MIJ is!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina