1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe zit het met nummerportatie van KPN?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Santpoort, 25 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Spijtig om te lezen dat het nog steeds niet rond is.

    Ik ga er direct voor je achteraan!
     
  2. Hulp is welkom

    Hoi Saywhat,

    Ik ben blij dat je weer gaat helpen om het tot een goed einde te brengen.
    Het liefste moet het gewoon goed komen want mijn moeder is verder tevreden met Ziggo en technisch is kabel een betrouwbaar medium juist voor meerdere dingen tegelijk.
    Ik reageerde gisteren wat fel, maar opzeggen is natuurlijk niet de bedoeling.
    Het is zuiver dat het fijn zou zijn als ik bij mijn moeder de telefoon kan overzetten van de KPN aansluiting naar het Ziggo modem. Dan is het rond.
     
  3. Eindelijk reactie KPN

    Mijn moeder heeft vandaag eindelijk bericht van KPN dat het nummer geporteerd gaat worden en de KPN-aansluiting wordt opgeheven.
    Met veel dank aan Saywhat voor de goede zorgen.:)
     
  4. Komt het nog eens tot een goed einde?

    Ik hoop wel dat het nu goed gaat komen.
    Er is welliswaar gunstig bericht van KPN, maar ondertussen gebeurt er niets.
    De KPN lijn blijft maar werken en inkomende gesprekken komen daar nog steeds op binnen in plaats van de Ziggo-lijn. Die werkt alleen uitgaand.
    Het porteringproces blijft toch niet wééér hangen?!?
    Het wordt nu wel eens tijd na 5 maanden dat het rond komt.
    5 maanden is natuurlijk toch al het lachertje van de eeuw...
     
  5. Stond er geen datum in het bericht van KPN?
     
  6. Ik heb het opgegeven en gebruik nu mijn nieuwe nummer.
    Verder was ik van plan om mijn vader Ziggo telefoon te geven, maar daar zie ik nu van af.

    Nog steeds succes ermee, aangezien je nummer nog werkt is er nog hoop :wink:
     
  7. Paar daagjes vrij geweest, dus duurde even voordat ik een en ander kon uitzoeken.
    De portering ziet er nog steeds goed uit, ik wil je vragen even de pb berichtjes die ik je heb gestuurd te lezen, en even een en ander te testen...

    Nog steeds geen nood hoor, het duurt allemaal veel te lang, daar ben ik het direct mee eens, maar we zitten nog op het goede spoor, dit gaat zeker werken!
     
  8. Eindelijk: Alles werkt!!!

    Vanmorgen is het dan eindelijk helemaal goed gekomen voor mijn moeder.
    Haar KPN lijn is afgesloten en het nummer komt nu perfect binnen via de Ziggo-lijn.
    Na al die tijd dan eindelijk alles goed.
    Nogmaals: iedereen, en met name Saywhat, bedankt voor alle moeite.:applause:
     
  9. Paullus

    Gefeliciteerd, bij mij ging het eerst ook mis omdat KPN moeilijk deed.
     
  10. Ja jullie wel, gefeliciteerd :)
    Maar hier niet :sad:
    Maar ik denk dat Telfort de schuldige is en Ziggo niet, maar zeker ben ik er niet van, Ziggo heeft me niets hierover verteld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina