1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @Kitaro1:
    Zijn alle kabel aansluitingen bij Casema standaard 'retourgeschikt' ??
    Als je kabelinternet wilt hebben moet dat ook aangezet worden. In Multikabel gebied kan dat meestal op afstand gebeuren, maar soms moet er dacht ik iets in de straatkast gebeuren hiervoor. Wordt dit bij mensen die deze ontvanger nemen ook opengezet of is dat in Casemagebied altijd al 'open' ?
     
  2. IA Problemen

    Hallo Maurice,

    Ik heb dus dezelfde problemen, alles werkt maar het interactieve gedeelte is niet aan de praat te krijgen.
    Bij het installeren van het interactieve gedeelte krijg ik halverwege de installatie een oranje pop-up met installatie-fout." Kan geen geen verbinding maken met de vod server. Wordt opnieuw geprobeerd"
    Links onder staat een soort foutcode: cond-F.
    Ik heb al tig keren de fabrieks instellingen teruggezet en diverse malen 30 sec de stroom eraf gehaald maar tot op heden geen resultaat.
    De laatste poging kan ik zelfs niet meer beginnen met installeren, krijg nu direct oranje pop up met netwerk fout.

    Als Anoniem en Kitaro mee lezen hebben jullie enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

    DigiTv,Internet en Telefonie werken goed. Heb de de meegeleverde AOP en versterker geinstalleerd.

    Ik ben benieuwd of iemand een oplossing heeft. Alvast bij voorbaat dank


     
  3. Heb mijn 8455DVB iig aan de praat gekregen. Wel zonder het interactieve gedeelte, maar dat was cf planning vanwege nog niet vervangen van AOP.

    Kwam er wel achter dat mijn bekabeling in huis niet retourgeschikt was, kreeg de decoder alleen maar langs de installatie interactieve TV (terwijl ik die niet eens wilde) door hem direct aan de AOP te hangen.

    Nog een reden om interactieve TV nog even niet te doen, ga zeker in mijn huidige huis niet alle bekabeling opnieuw doen.

    Voor nu werkt HDTV en PVR prima, signaalsterkte is alleen niet super, maar dat zal wel aan de bekabeling liggen.

    Ergo: in mijn nieuwe huis ga ik alles goed aanleggen, voor nu lijkt het zonder al te veel haperingen ook al te werken.
     
  4. Alle kabelaansluitingen zijn in het voormalig Casemagebied standaard geschikt voor retoursignalen. Het kan wel eens voorkomen, dat een filter is blijven zitten maar dat is zeldzaam.
     
  5. Als je mij een PB stuurt met je naw gegevens, dan laat ik het nachecken.
     
  6. IA problemen

    Ik heb soortgelijke problemen. Interactieve TV is wel geactiveerd.
    Uitzending Gemist werkte 2 weken geleden nog, maar sinds ik TV-Theek en Uitzending Gemist heb aangevraagd werkt Uitzending gemist niet meer. Na het opstarten van een uitzending krijg ik de melding "Wacht tot VOD is gestart"(of zoiets). En dan na een seconde of 10 een melding: "VOD mislukt. Druk op OK om naar Live TV te gaan en probeer later opnieuw".

    TV-Theek werkt nog steeds niet (melding "Bel... om u te abonneren op deze portal"). Dit zou sinds afgelopen vrijdag binnen een week opgelost zijn volgens kalntenservice. Dus daar zal ik nog niet over klagen.

    Frans W.
     
  7. Ik heb het gecheckt maar de invoer van het IA abonnement is niet helemaal goed gegaan. Zodra mogelijk, zal ik het corrigeren en je op de hoogte brengen.
     
  8. Kitaro, heel erg bedankt voor je inzet voor mij! VOD werkt nu uitstekend,zowel programma gemist als TV-theek.

    Oplossing was inderdaad fabrieksinstellingen en dan netwerk 5555 kiezen ipv 5500 (testzenders). Doordat de monteur van gisteren alle zenders op 100% kwaliteit en sterkte heeft gekregen, kan ik optimaal genieten van deze decoder.

    Top Ziggo en in het byzonder Kitaro en de monteur van gisteren!!! :mrgreen:
     
  9. Nee die optie wordt niet weergegeven. Als ik in Uitzendinggemist of TV-theek een programma kies, staat onderin dat de "OK" knop INFO geeft. Dat werkt. Er is echter geen mogelijkheid om AFSPELEN te kiezen.

    Ik las ook iets over netwerk 5500 en 5555. Heeft het daar iets mee te maken? Hoe kan ik zien op welk netwerk ik ben aangesloten? Bij Instellingen / Systeem of Info staat het niet.

    Of moet er bij Ziggo iets administratief geregeld worden? Ik heb nog niks doorgegeven omdat ik ervan uitga dat dat in de proefperiode tot 1 oktober niet hoeft. Ik wil de diensten eerst (gratis) uitproberen en dan kijken wat ik wel / niet wil behouden.
     
  10. Het netwerk ID kun je controleren door bij Systeem op ok te drukken en te kiezen voor zenders opnieuw zoeken. Je moet overigens wel bij ons geregistreerd staan om tot 1 oktober gratis te kunnen kijken. Op de smartcard zit een previewperiode die na twee weken is verlopen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina