1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Da's mijn ervaring ook geweest, ineens dook de 'reddende engel' op en die heeft alles in beweging gezet. Daarna werkte alles naar behoren. Inderdaad jammer dat je aan de 'nukken' van een medewerker overgeleverd bent en je van het kastje naar de muur gestuurd wordt, totdat....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2009
  2. Ik heb inmiddels al meer dan een maand i-tv en de nieuwe factuur komt maar niet... Ik denk dat het een hoge wordt :( Hebben jullie hier dezelfde ervaringen mee? Wanneer is bij jullie de 130 euro aangeslagen? Probeer overigens ook al een aantal maand van het totaal zenderpakket af te komen, wat ze ook maar niet lukt. Weer een opzegging gedaan en eredivisie live aangevraagd. Van de opzegging heb ik een bevestiging (in juni opgezegd) van de aanvraag van eredivisie live geen bevestiging. Daarnaast heb ik een derde smartcard aangemeld, en ook nog geen bevestiging ontvangen. Maandag maar eens bellen, hoe vaak gaat het nou wel goed met administratieve wijzigingen bij Ziggo?
     
  3. Het Digitaal Totaal pakket is altijd de eerste twee maanden geheel gratis, of je nou ITV Totaal hebt of niet.

    Op zich prima, één uitzondering: als je meerdere wijzigingen kort achter elkaar doorvoert. Het systeem van Ziggo accepteert maar één lopende wijziging tegelijk om te voorkomen dat dingen door elkaar heen gaan lopen. Dat betekent dat het het handigst was geweest om alles gewoon in één keer te laten doen door de klantenservice.

    Wat er nu gebeurt is dat je volgende order pas ingevoerd kan worden zodra de order van de opzegging is afgerond. Dat is de opzegdatum die je op je brief vindt. Ik zou nog 'ns bellen tegen die tijd.
     
  4. Interactieve tv: goedkoop omdat digitaal totaal dan gratis is

    Ja, als ik nog niet al 3 jaar digitale tv had, dan zou het logisch zijn als het gratis was... Ik krijg nu gewoon de korting, omdat ik nu ook interactieve tv heb
     
  5. We horen 't graag van je of je na 2 maanden nog steeds de korting krijgt, of dat het alleen de eerste 2 maanden was. ( dat laatste denk ik zelf, je wordt abuis als nieuwe gebruiker gezien, omdat je er een nieuw product bij hebt afgenomen ) De tijd zal het leren.
     
  6. Ik WAS dus een tevreden klant

    Ongeveer 3 dagen, zolang heeft het geduurd dat ik een tevreden klant was. Alles werkte, ik kon heerlijk grey's anatomy kijken en nu krijg ik continu: NETWERKFOUT, probeer het later opnieuw. Ik heb gebeld, Ziggo wist niet waar het aan lag en stuurt nu volgende week vrijdag (!!!) een monteur... iemand tips?
     

  7. Ben net terug van twee weken vakantie. Daarvoor heb ik weinig problemen gehad. Ik krijg nu ook regelmatig de een netwerkfout. Vooral als ik de decoder niet op Nederland 1 heb staan :?: Raar maar waar. Wat me ook opviel is dat de signaalsterke niet meer continu 100 % is. Lijkt wel of het na de invoering van NED123 in hd is gekomen.
     
  8. Nou precies, dat idee had ik dus ook al... Gisteren lang met Ziggo helpdesk aan de lijn gehangen en zij zeiden: het ligt aan je bekabeling. Dus ik heb gisteren 20m coaxkabel besteld, omdat idd mijn signaal niet zo sterk is. Nu zet ik dus vanmorgen de tv aan, probeer het voor de gein nog een keer (kabel komt pas overmorgen) en zie daar: signaal 85% en geen vuiltje aan de lucht bij ITV... Kabels voor niks besteld, het zou fijn zijn als de helpdesk op de hoogte gehouden werd van storingen ;)
     
  9. Is interactieve TV inmiddels al beschikbaar in Almelo (Cogas Kabel).
    Dit omdat de postcodecheck op de productenpagina van ziggo.nl niet beschikbaar aangeeft, maar als ik de decoder probeer te bestellen via het bestelformulier accepteert het mijn postcode wel en kan ik de decoder bestellen.
     
  10. Ik had het idee dat het gelijk zou gebeuren met het upgraden van het internet platform, wat begin volgende week afgerond is (vandaar de vele werkzaamheden in de regio Almelo de afgelopen weken.

    Helaas blijkt dat het toch apart aangelegd zal gaan worden, en dat het dus nog niet zo ver is, mijn Cisco blijft dus nog even een veredelde zap-box met harde schijf. Volgens een ingewijde kon het 'nog wel even duren'.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina