1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik snap er nu niks meer van, volgens de ziggo medewerker die ik na 15 minuten in de wacht gehangen te hebben aan de lijn kreeg staat er helemaal niets in de computer over mijn ITV aansluiting. Hij heeft m'n smartcardnummer weer ingevoerd en nu zou het binnen 48 uur moeten werken.

    Eerst maar eens zien of het ze bij ziggo nu wel gaat lukken..

    Arjen
     

  2. Ik heb gisteren, op advies van de medewerker die hier op het forum actief is, gebeld met de helpdesk. Ze proberen het nog op afstand. Signaalsterkte staat op 60% en kwaliteit op 100%, volgens de medewerker was dit goed. Ik heb geen zelfgeprepareerde kabels er tussen :) Maar of dat goede kabels zijn, tsja.. afwachten.

    Ben benieuwd of ze het zo kunnen oplossen of dat er wel een monteur moet komen...
     
  3. met de cisco en de versterker moet je eigenlijk een signaal kunnen halen van 100%. 60 bleek bij mij onvoldoende te zijn. Zet m anders eens op een poort met hogere versterking.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     

  4. Dat kan ik straks nog wel eens proberen, ik heb nu de huisversterker op de 1e (0), tv in de kamer op de 2e, tv slaapkamer komt in de 3e en internet heb ik in de 4e ingang met de hoogste versterking, leek me wel logisch, maar ja ik ben niet bepaald Miss Logica hoor :oyeah:
     
  5. Volgens deze pagina uit de handleiding interactieve televisie wordt geadviseer om de breedbandversterker met de ingang meteen op het abonne overname punt (het 1e punt waar je signaal binnenkomt) aan te sluiten en dan internet op de 1e uitgang en de cisco op uitgang 2 of 3 of 4, afhankelijk van de afstand.
    Tussen het aop en de cisco mogen geen andere versterkers of splitters zitten, behalve de meegeleverde breedbandversterker en retourgeschikte (enkelgats) muurdozen.
     

  6. Ja klopt! De breedbandversterker heb ik rechtstreeks op het aansluitpunt in de meterkast aangesloten. Normaal zit dan de aansluiting voor alle tv aansluitpunten in het huis op de huisversterker, dus die moest ik dan op de 0db aansluiting aansluiten. De tv waar ITV op moet komen (in de woonkamer) moet dan niet op de huisversterker, maar in de breedbandversterker en dat klopt ook want via de huisversterker lukt het niet om ITV te installeren (heb ik getest).

    Ik heb voor de bepaling van de positie in de breedbandversterker rekening gehouden met de afstanden. Internet heb ik namelijk in het souterrain (verdieping onder de grond), ITV tv staat in de woonkamer (meerst dichtbij de meterkast) en de slaapkamer is op de 1e verdieping.

    Leek me een logische beredenering, maar ik ga wel wat switchen!
     
  7. Vanavond maar weer eens gebeld. Er is een probleem en dat kan nog wel een week à 14 dagen duren voordat dit is opgelost. Waarschijnlijk moeten ze hier bij de kast van de wijkcentrale. Wij zijn denk ik de enige in dit gehucht en in de wijde omtrek die ITV hebben aangevraagd dus we liggen vast niet bovenaan de stapel :P

    Ik heb hier alles goed geïnstalleerd, dus daar ligt het niet meer aan.

    Ik wacht het wel af, we zien het vanzelf wel wanneer het werkt!

    :D
     
  8. Hier werkt itv gelukkig sinds gisteren, heb dinsdag maar weer gebeld. De order was nu weer te zien in het systeem. Nadat ze voor de 4de of 5de keer m'n smartcardnummer hadden genoteerd en het binnen 48uur zou moeten werken, deed dit het ook. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    Heb nu alleen nog alle zenders open staan, terwijl ik alleen de basiszenders heb aangevraagd. Zal binnenkort wel een melding krijgen dat de previewperiode is afgelopen.


    Arjen
     
  9. Inderdaad. In tegenstelling tot wat wel wordt beweerd heeft de activatie geen invloed op de lengte van je preview periode. Die duurt meestal drie weken, daarna ga je vanzelf terug naar wat je besteld hebt, tenzij je dus verzuimd hebt de Smartcard te activeren of de activatie niet goed doorgevoerd is. Je krijgt sowieso een schriftelijke bevestiging binnen 3 à 4 werkdagen als het in orde is, en je kunt het nummer dan ook op MijnZiggo vinden.
     
  10. Interactief totaal vs digitaal totaal

    Alles werkt nu, het bleek aan een defecte wandcontactdoos te liggen. Ziggo wilde mij geen nieuwe sturen en stuurde mij dus een monteur met een nieuwe wcd, prima hoor, scheelt weer gepriegel.

    Ik zag een aantal opmerkingen staan over digitaal totaal en dat dat niks te maken heeft met interactief totaal. Nu kreeg ik een wijzigingsbrief met daarin de producten die ik afneem en ik krijg gewoon 9,95 korting op het digitaal totaal pakket, nu ik ook interactief totaal heb... Lekker toch?

    Na lang wachten, dan toch een tevreden klant! Jammer dat niet iedereen bij de helpdesk even aardig is (of soms ronduit onbeleefd), maar als je dan eenmaal een goede medewerker treft, dan komt ook alles vanzelf goed!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina