1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wacht al weken op activatie ITV

    Begin mei n.a.v. actiemail ITV telefonisch aangevraagd. Na 2 weken gebeld, order was niet goed aangekomen en dus niet verwerkt ('t meiske bij Ziggo zat denk ik te Hyven i.p.v. te werken?). Dus opnieuw order geplaatst. Paar dagen later ontvingen we de Cisco ontvanger. Tot op heden, ik denk 5 weken nu nog steeds geen ITV mogelijkheden. Het product staat ook niet in "Mijn Ziggo".

    Heb er achteraan gebeld, smartcard was niet geactiveerd ondanks ik dit online + per post had gedaan. Alsnog geactiveerd door medewerker. 16 Juni gebeld en 23 juni gebeld, alles zou moeten werken, men begrijpt niet waarom het niet werkt. Ik moest nog even 1 à 2 dagen wachten. Inmiddels is het de 25e 's avonds en nog niks....

    Ik denk niet dat ik het ITV nog ga meemaken...
     
  2. Het probleem is waarschijnlijk hetzelfde als wat op dit forum al tig keer gemeld is: na de (snelle) levering van het installatiepakket blijft de betreffende order in het systeem van Ziggo open staan. Het activeren van je Smartcard voor ITV (en eventuele abonnementen) gaat niet lukken tot die order is afgesloten.

    Het slechte nieuws is dat dat administratief kennelijk nog behoorlijk lastig ligt. Het goede nieuws is dat je er nog niks voor betaald.
     
  3. Ja dat lijkt er op, ik lees er meer over.

    Wel vreemd dat ze dan zeggen dat het moet werken, dat er niets in het systeem zichtbaar is waardoor het niet zou werken.
     
  4. Als je mij een pb stuurt met je gegevens, dan kan ik het nakijken.
     
  5. de producten die ik bij ZIGGO bestel doe ik altijd telefonisch, als wat ik besteld heb binnen is wacht ik meestal een week en bel om de handel te laten activeren.

    dit heeft bij mij altijd goed gewerkt en nog nooit een probleem opgeleverd.
    mijn ervaring is dat alles wat je via de website besteld bij ZIGGO heel erg vaak fout gaat en regelmatig voor langslepende issues zorgt.

    misschien is dit een goede tip voor mensen die producten nog willen bestellen.
    mijn Itv werkte ook binnen 4 uur na mijn telefoontje.

    ps: misschien is het goed om te weten dat ik het Itv pakket heb laten activeren op mijn bestaande kaart in de woonkamer, ipv op de nieuwe meegeleverde kaart.

    die houd ik wel als reserve. [nog niet geactiveerd dus]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2009
  6. Tegenwoordig valt het wel mee, Smartcard activaties gaan net zo snel als via de telefoon bijvoorbeeld. En het probleem wat ik noemde is niet te omzeilen door te bellen, het zit in het systeem zelf. Of het nou door iemand wordt ingevoerd aan de hand van een weborder of iemand die aan de telefoon zit maakt daarvoor niet uit.

    Overigens ben ik wel een voorstander van bellen, dan kunnen ze het je gelijk vertellen als er iets aan de hand is.
     
  7. het probleem wat jij bedoeld was bij mijn "nieuwe meegeleverde smartcard" ook zo, daarom heeft de persoon van de helpdesk het geactiveerd op mijn al "bestaande smartcard" die ik al gebruikte in de woonkamer.

    men wist mij te vertellen dat het anders zeker nog een week zou gaan duren, vanwege de status. [waarvan ik begrijp dat het in de praktijk nog wel eens veel langer kan duren]
    of ik moet het niet goed begrepen hebben.
     
  8. Momenteel wordt er achter de schermen flink aan gewerkt. Ben al een stuk verder gekomen.

    Voor de zoveelste keer bleek de smartcard niet geactiveerd te zijn.

    Verder was het netwerknummer niet goed, ondanks ik wel de juiste heb ingevuld, dat zullen ze dus moeten aanpassen in het boekje lijkt mij...

    Ik heb nu goede hoop dat het snel gaat werken :)
     

  9. Hier hetzelfde probleem, na diverse keren bellen nog steeds geen activatie van de smartcard. Ik kreeg wel een brief dat het verwerken van m'n aanvraag lang zou gaan duren als dat ik gewend was. Of dit gaat over de activatie van m'n smartcard of activatie van ITV staat er niet in.
     
  10. De twee gaan ook tegelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina