1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Van mij mogen ze het spul trughebben werkt om de meter niet.
    Mooi trug in de doos net zo een mislukking als mrzap.
     
  2. Hou je er wel rekening mee dat je niet alles terug krijgt.
    Je krijgt van Ziggo 'maar' € 329 terug.
    Je betaald € 130 zelf (plus 2 jaar € 5 p/mnd meer dan een gewoon interactief pakket).
     
  3. Zeer vervelend allemaal, ik kan alleen adviseren om via de ziggo site contact op te nemen met de helpdesk, dat kan rechtstreeks via de chat, scheelt je weer een hoop belminuten en wachttijden:-)
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/thuishelp/

    Succes!
     
  4. Als ik de Ziggo site bekijk is Thuishelp alleen voor internet problemen en niet voor digitale TV. Of heeft iemand de ervaring dat je zo ook wel voor ITV/VOD geholpen wordt?
     
  5. Klopt, maar in het algemeen kun je er voor alle niet administratieve problemen terecht:-)
    :thumb up::thumb up::thumb up:
     
  6. interactieve televisie werkt niet

    Bij ons werkt de interactieve televisie ook niet, uitzending gemist werkt nog steeds niet. Al diverse malen telefonisch contact met Ziggo opgenomen al 4x beloofd dat alles zou gaan werken (binnen 10 dgn, binnen 2 uur) maar het werkt nog steeds niet. Hij blijft die oranje melding geven dat we er een abonnement op kunnen nemen. Alles is bekend bij Ziggo (smartcard enz) dit is ook telefonisch bevestigd! Waar zit het probleem nu.....we wachte nu al een maand op interactieve televisie!:cry:

    Is er misschien iemand van Ziggo op dit forum die hier naar kan kijken?

    Gr. Chantal
     
  7. Kitaro1 kan je helpen kijk maar even op het forum.
    En niet zo slim om je email adres zo open en bloot weer te geven..
     
  8. Daar was ik van op de hoogte :).
     
  9. Hoi, ik heb ook nog geen afspeelknop, maar bij mij staat bij mijn ziggo ook nog steeds niet het ITV abbo. Weet iemand hoe lang dit normaal gesproken duurt? Heb 30 mei wel het wijzigingsoverzicht per brief gehad.

    Mirjam
     
  10. Een aantal dagen. Het probleem is vaak dat je order van het bestellen van het installatiepakket nog niet administratief is afgerond in het systeem. Hangt vaak samen met onverwacht snelle bezorging bij je thuis. Het vervelende is dat het systeem maar één wijziging tegelijk accepteert, de activatie van ITV wacht dus tot die order is afgerond. In het ergste geval kan er meer dan een week overheen gaan. Als het heel lang duurt krijg je van Ziggo vaak een brief met uitleg.
    Het goede nieuws is dat je natuurlijk ook nog niet betaalt ervoor.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina