1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. iTV wel of niet bestellen

    Ik ga eindelijk een nieuwe Cisco Decoder krijgen en wil daarom iTV gaan bestellen. Maar een vriend van me zit (net als een hoop anderen hier) al een tijd te wachten. Weet iemand hier (en dan hoop ik met name op een van de Ziggo mensen) wat wijsheid is?
    Werkt een uitbreiding van je abo wel naar behoren of is er iets met iTV in zijn geheel?
     
  2. Geen afspeel knop

    11 Mei I-TV bestelt en 14 mei al binnen, aansluiten ging redelijk simpel en meteen mijn smartcard via internet geregistreerd.

    Echter nog steeds geen afspeelknop, meerdere keren contact gehad met ziggo en zelfs een monteur langs geweest.

    Blijkt dat me order blijft hangen op status 4 van 6 waardoor de boel nog niet geactiveerd is. Dit kan je blijkbaar herkenen aan het veld Serving Area (menu info) wat dan op None blijft staan.

    Nu heeft ziggo al 2x handmatig mijn i-tv getracht te activeren, maar helaas tot op heden nog niet gelukt. Ze hebben het nu doorgestuurd naar 'de specialisten' en hoor met een week wat.

    Moet zeggen dat ik elke keer vriendelijk werd geholpen door de helpdesk, maar je merkt wel dat het allemaal nog erg nieuw is voor de meeste daar.
     
  3. Zou je mij svp je klantnummer, smartcardnummer en adresgegevens kunnen toesturen? Ik wil hier graag even naar kijken :)

     
  4. Heb je een PM gestuurd
     
  5. Hoe herkenbaar!
    Ik zit met zelfde euvel, dat ik al een week of vier op stap4 vd 6 stilsta; Sterker nog, van tijd tot tijd krijg ik zelfs de melding op nederland 2 en 3 (zeg maar het standaard pakket) dat mijn preview periode is verlopen.

    Overigens heb ik sinds gisteren weer een extra periode preview gekregen van de helpdesk, zodat het te hopen is dat na die extra paar weken mijn abo's geactiveerd zijn.

    EDIT:
    Ok... nog geen minuut later na mijn euforische reactie, krijg ik spontaan (zonder te zappen) weer de melding proefperiode verlopen.
    Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om naast het standaard pakket nog andere digitale zenders te verkrijgen (ondanks dat deze zijn besteld).
     
  6. ITV-apparatuur wordt, zoals ik op het forum hoor, vaker wel dan niet behoorlijk snel bezorgd, ze zullen wel voor de lancering een voorraadje hebben geregeld.
    Echter, dan moet je Smartcard nog geactiveerd worden voor ITV. En daar gaat het mis: het systeem wat Ziggo gebruikt accepteert maar één openstaande wijziging/bestelling tegelijk. Alles wat daar achteraan komt komt in een soort wachtrij erachteraan, en wordt ingevoerd zodra de voorgaande wijziging is afgerond.
    Kennelijk blijft na de bezorging van het installatiepakket de betreffende order nog een tijdje in het systeem staan voordat hij volledig is afgerond. En je Smartcard kan dus niet geactiveerd worden vóórdat dat is gebeurd.

    Het goede nieuws is dat als je gebruik hebt gemaakt van de kortingsactie (of gelijk een abonnement hebt genomen bij je activatie) dit ook pas ingaat zodra de Smartcard is geactiveerd. Je betaalt dus nog niet terwijl het niet werkt.
     
  7. Nog steeds error code E19-4;
    Begreep van de hlpdsk dat ik nog steeds op stap 4 stil sta, een zgn hangende order.
    De medewerker stuurt nog een keer (nu voor de 3x maal begreep ik) de gegevens door naar het hoofdkantoor. Geen idee wat die er weer mee gaan doen.
    Er is wel iets naar mijn kastje gestuurd, maar nu, 2u nadat ik gebeld heb, zie ik nog 0 verandering: enkel de nederlandse zenders (dus niet alle standaardpakket zenders, laat staan mijn extra abonnementen).

    Ik begin het echt jammer te vinden dat het niet werkt...
     
  8. Ik zet 'snachts de Cisco uit i.v.m. het stroomverbruik (stekker er uit, kweet het: niet echt logisch als PVR). Als ik het dan weer aanzet, en het staat niet op NED1, dan steevast E19-4 foutmelding. Maar door naar NED1 te zappen, en enkele minuten te wachten, doen alle zenders het weer (lijkt erger geworden sinds nieuwe firmware).
     
  9. Toch zal mij het stroomverbruik een zorg zijn, als ik het vergelijk met de opstartproblemen die omschreven worden. Zelf heb ik daar geen last van en hou dat maar zo. Het is niet anders. Wellicht komt er nog iets dat het 'standby' gebruik wat naar beneden werkt.
     
  10. Pm me je gegevens eens, dan zal ik er op het werk eens naar kijken
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina