1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat het activeren wat langer duurt dan gebruikelijk komts waarschijnlijk doordat een eerdere bestelling nog in de weg staat waardoor de smartcard nog niet in ons systeem kan worden ingevoerd. Als je smartcard niet is geactiveerd, dan zie je inderdaad geen afspeelknoppen. Ooit gemist is alleen gratis als je een abonnement hebt op het pakket waar de betreffende zender in zit.
     
  2. ITV

    Heb vandavond 45 min aan de telefoon gezeten voor dat dat ik iemand van itv aan de lijn kreeg.
    ik krijg net als de rest ook geen itv zelf had ik al gezien dat mijn intern modem geen ip adres had dit melde ik bij itv klanden service heb ook gemeld dat alles volgens schema was aan gesloten vandaar uit hebben ze ff mee gekeken en al snel zijden ze we sturen een monteur langs ook mijn firmware was niet goed.

    dus een goeie en snelle service van ziggo top:pompom::thankyou::applause:ie
     
  3. Net maar weer even met de helpdesk belt over de het activeren van iTV.

    Ze konden mijn smartcard niet activeren omdat de bestelling nog steeds open stond.
    De helpdesk was vandaag wel vriendelijker dan vorige week , kreeg toen 2 mederwerkers aan de lijn die niets wilde uitzoeken moest maar mailen.

    Je besteld het iTV pakket en krijgt alles binnen 3 dagen in huis en nu moet ik wachten tot de bestelling is afrond.
    Hoelang dat gaat duren wist de medewerker niet !!
     
  4. Hier hetzelfde verhaal.
    Binnen enkele dagen had ik de nieuwe Cisco binnen met smartcard, alleen ITV lukt niet. Gisteren gebeld met de helpdesk en die gaven inderdaad aan dat ze niets konden activeren omdat de bestelling nog niet was afgerond. Ze konden niet zien wat daar nog voor moest gebeuren (voor mij is de bestelling tenslotte wel afgerond, maar voor Ziggo niet.....??) en men kon ook niet aangeven hoe lang het ging duren of waar het aan lag.
    Ik merkte op dat ik dan wellicht geen TV meer kon kijken na de proefperiode van 2 weken. Daar heeft u gelijk in, maar u moet toch afwachten tot de bestelling is afgerond.

    Kortom, ik ben niets verder....

    Overigens was de helpdeskmedewerker wel zeer vriendelijk, dit itt eerdere ervaringen.
     
  5. Ook als de bestelling nog openstaat kan iTV geactiveerd worden. Stuur maar een PB met naw gegevens en smartcardnummer.
     
  6. Dankzij Kitaro werkt het iTV gebeuren nu :pompom:
     
  7. Bij mij ook.

    Kitaro, thanx!!! :applause::applause::applause:
     
  8. ITV

    Bij mij werkt ITV nu ook prima, dank Kitaro1 !!
     
  9. IK heb op 19 mei jl.voor de zoveelste keer contact gehad met de Ziggo Helpdesk over het niet-werken van Interactieve TV. Ik had een goed gevoel over dat gesprek (eigenlijk voor de eerste keer). De bewuste medewerker toonde overduidelijk kennis van zaken te hebben en gaf aan dat de oplossing voor mij aanstaande was. En jawel hoor, zojuist werkt het bij mij ook, althans voorzover er nu content beschikbaar is. Mijn dank gaat uit naar die onbekende Ziggo-medewerker!
     
  10. Het doet goed eens goede berichten te horen over de helpdesk. VOD-afdeling: houd dit vast! Het zou handig zijn als het duidelijk was op welke manier je met deze afdeling je het best in contact kan treden, daar de andere afdelingen van kant noch wal weten (ach ja, specialisatie).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina