1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Via een aantal omzwervingen tot aan de receptioniste van Ziggo toe toch weer bij de afdeling ITV gekomen. Bottomline er komt een monteur langs. Geen idee wat een monteur zou kunnen betekenen.
    Mijn probleem lijkt volgens mij op die van "Camstar". Infje had daarbij geholpen. Misschien dat hij precies kan vertellen wat er is gedaan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2009
  2. Het werkt!! :applause:

    Vanuit het oude @home systeem zijn mijn frequentie en netwerknummer op basis van mijn postcode (9617) 9700 en 369.00
    Volgens de tabel van Ziggo zou dat nu 9600 en 369.00 moeten zijn. Dit heb ik dan ook braaf ingevoerd.

    Omdat ik het maar niet kon laten rusten 9700 en 369.00 maar eens ingevoerd na het herstellen van de fabrieksinstellingen. Tot mijn verbazing werkt nu alles! :mrgreen:

    Voor de zekerheid een stuk of 6 keer de fabreiksinstellingen hersteld en afwisselend de combinatie 9600 369.00 en 9700 369.00 ingevoerd. Resultaat was steeds hetzelfde. Bij 9600 geen play knop bij 9700 wel.

    Maar ja, mag dit zo maar en hoe kan dit? Staat er een fout in de tabel? Ik denk niet dat het veel zin heeft om hiervoor 0900 1884 te bellen. Maar misschien kan iemand van Ziggo op dit forum mij een antwoord geven. Als dit de oplossing is dan bel ik gelijk de monteur af.
     
  3. Net ook mijn pakket binnen gekregen. Heeft dus maar 6 dagen geduurd! Gelukkig dus geen last van de vertraging. Ga hem zo aansluiten! Hoop dat alles goed gaat lol.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2009
  4. succes, en pak een houtje om op te bijten....
     
  5. Ik ben zo jaloers op jullie, ik wacht nu al 5 weken en er is nog geen teken van dat er iets gaat binnenkomen. Morgen maar weer eens bellen.
     
  6. Foute netwerkcodes in sommige handleidingen


    Hier staat de juiste netwerkcodes:

    http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/

    (In de handleiding digitale televisie).

    Er zijn helaas foute handleidingen met een foute netwerktabel in omloop, bij invoer van een foute netwerkcode kan het zijn dat je (enkele) zenders mist of dat ITV niet goed werkt nadat je deze hebt laten activeren.

    Bij een nieuwe maar ook bij gebruik van een bestaande smartcard in je ITV decoder moet je deze laten activeren voor interactieve diensten, anders werkt interactief niet. Dit kun je doen via www.ziggo.nl/smartcard




    :arrow: http://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME/PDF-UPLOAD/Gebruikers-Handleiding-DigitaleTV.pdf

    :arrow: www.ziggo.nl/smartcard
     

  7. Jammer dat er foute handleidingen in omloop zijn. Helaas dat dit bij mijn probleemstelling bij de klantenservice niet naar voren is gekomen. Van de tabel in mijn handeleiding klopt in vergelijking met die van de site inderdaad niet veel. :cry: Gelukkig werkt het nu en voorzover ik kan zien naar tevredenheid. Ik zal de monteur maar afbellen.
    Bedankt voor de reactie :thumb up:
     
  8. Interactieve TV aangesloten en de zenders werken goed. Maar Itv nog niet maar dat moet ik dus nog activeren. Dus net opgebeld. Blijkt dat de computer het Smartcard nummer niet pakt(Bij Ziggo)? Moeten morgen de klantenservice opbellen. Hoop dat het dan lukt anders zit ik over 2 weken zonder digitale TV.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2009
  9. Dankzij de online handleiding, en dus mijn verkeerde netwerkid, krijg ik nu eindelijk mijn afspeelknop bij bijvoorbeeld programma gemist.
    Ben dus eindelijk een stapje verder.....
    Nu klik ik op afspelen, dan krijg ik in het scherm: wacht op afspelen, moment geduld.
    Nu heb ik redelijk veel geduld, maar na plusminus een kwartier gebeurde er nog niets..........word vervolgd.

    Ciao
     
  10. Bijna twee weken geleden interactieve tv aangevraagd. 8 dagen later had ik al de cisco. Geen klachten op dat punt dus. Na provisionen stond er geactiveerd bij de status. Echter hier ook nergens een afspeelknop te vinden, ook niet bij ooit gemist. Toen smartcardnummer geregistreerd via ziggo.nl/smartcard. Zojuist een brief ontvangen dat het wat langer gaat duren dan gebruikelijk. Zou dat met de problemen die hier gemeld worden te maken hebben? Klopt het overigens dat als je smartcard niet is geregistreerd je nergens afspeelknoppen ziet? Ook niet bij ooit gemist (dat toch gratis is)?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina