1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb het pakket in de aanbieding met het totaal abonnement besteld. (dus 130 euro voor de decoder) Wat ik ontvangen heb is een totaalpakket voor installatie met nieuwe tras, versterker, smartcard en decoder.
     
  2. In dat geval even bellen naar 0900-1884, optie 3 en daarna 4, nieuwe Smartcard-nummer doorgeven en aangeven dat je dat abonnement hebt genomen, als ze dat niet al kunnen zien. Je krijgt sowieso kosteloos het Digitaal Totaal pakket ook op die tweede kaart. Zit er geen aanmeldkaart bij?
     
  3. @Decibert

    Bedankt voor de tip.

    Zojuist gebeld met de klantenservice. Nieuwe smartcard laten registreren. Aangegeven dat ik er hetzelfde pakket op wil als mijn oude smartcard.

    Daarna nog doorverbonden naar de afdeling die over ITV gaat. Mijn abbo van 16.95 zou automatisch moeten ingaan.

    Aangezien ik nog geen "OK" play knop bij Net Gemist enz had is mijn kaart daar ook nog opnieuw geactiveerd. Moet de decoder nu alleen nog opnieuw installeren via fabrieksinstellingen. "OK" play knop zou dan moeten verschijnen. Zo niet dan kon ik opnieuw bellen en komt er een monteur langs.
     
  4. Welke smartcard gebruik je? De nieuwe of de oude? Bij mij is het pakket namelijk op de oude card geregistreerd en niet op de nieuwe. Misschien werkt het dan meteen?
     
  5. Ik heb het op de nieuwe kaart laten registreren.
     
  6. maar heb je de oude smartcard al geprobeerd? Ik denk dat ze het daarop geactiveerd hebben namelijk. Test maar even. Je hoeft trouwens niet alles opnieuw in te stellen, alleen smartcard te wisselen. (is bij mij ook zo)
     
  7. Ik heb de oude kaart er gisteren ook in gehad. Kreeg daar ook geen "Play" knop. Zal vanmiddag eerst eens de boel opnieuw installeren met de nieuwe kaart.
     
  8. Je moet wel opnieuw je modem activeren met nieuwe smartcard. Anders weet die niet dat je andere smartcard erin hebt. Dat was bij mij zo en is ook door Ziggo verteld aan mij.
     
  9. Ok,

    Fabrieksinstellingen hersteld, opnieuw geinstalleerd met de nieuwe kaart. Helaas nog geen play knop. Zal zodadelijk weer eens bellen
     
  10. Ik ben benieuwd, ik heb zojuist 45min de helpdesk gebeld.
    Eerst 3 keer doorverbonden en bij de laatste stap namen ze niet op :cry:

    Ik heb ook geen play knop, enkel de knop "kopen"
    Bij info staat bij mij wel dat Interactieve tv geactiveerd is!!
    Ben benieuwd wat er bij jou uit komt :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina