1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok 2e tuner voor het opnemen, dus dat kan het ook niet zijn, geprovisioned is ie al ( zie mijn andere bericht met gegevens).
    Dus geen idee waarom ik nog geen play knop krijg.

    :roll:

    jbond
     
  2. Als je geen "play" knop krijgt bij het opvragen van programma's/films, dan is je kaart niet geactiveerd op het pakket. Heb je je kaartnummer doorgegeven aan Ziggo, en zit het programma dat je wilt kijken wel in je pakket?
     
  3. Yeps... Kaart nummer is al een aantal keer gechecked en hij is geactiveerd.
     
  4. Dat heeft hij (hebben ze) dus
     
  5. Ik heb inderdaad de kaart geregistreerd en geactiveerd, voor interactieve televisie.
    Bij Ziggo staat de kaart ook netjes in het systeem als zijnde interactief actief:-)
    Echter ik heb geen pakketten gekozen, omdat ik aanneem dat er ook een paar gratis diensten interactief zijn, of heb ik het nu helemaal mis.
     
  6. In veel woningen zit de ESN85 wandcontactdoos. Via die zal het niet werken.

    Misschien overbodige opmerking, maar plaats hem toch even ;)
     
  7. Zojuist het installatiepakket ontvangen voor ITV. Ik zie dat daar ook een nieuwe smartcard bij zit. Moet ik die gebruiken of kan ik ook mijn oude smartcard handhaven (aangezien daar ook het totaalpakket digitale tv op staat)
     
  8. Wanneer heb je het pakket besteld? En volgens mij gebruik je de nieuwe smartcard omdat er ook HDTV op zit en wellicht niet op de huidige.
     
  9. Het pakket heb ik twee week geleden besteld. De smartcard die ik al heb is van de begindagen van digitale tv in Groningen, werkt trouwens probleemloos sinds de overgang van Ziggo.

    Als ik onderstaande zinssnede van Ziggo.nl/smartcard lees dan zou ik mijn oude kaart nog kunnen gebruiken.

    Activeren smartcard voor interactieve diensten

    Je hebt een interactieve ontvanger en wilt de interactieve diensten activeren op je smartcard. Eventueel registreren van een nieuwe smartcard kun je ook meteen regelen in het formulier.

    Ben bang dat ik, wanneer ik de nieuw kaart registreer, met dubbele kosten zit
     
  10. Het is van geen enkel belang welke kaart je gebruikt in de ontvanger en welke op een tweede toestel in een ander soort ontvanger. Je zult toch moeten bellen om de nieuwe kaart te activeren, daar krijg je dan kosteloos hetzelfde zenderpakket op als op de oude.
    Zoals het nu klinkt heb je de decode voor de volle prijs gekocht, dus zonder extra interactief abonnement?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina