1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kreeg gisteren te horen dat er een enorme vertraging ontstaan is en het tussen de 4 en 6 weken kan duren, ik wacht zelf al ca. 4 weken nu.

    Wil je laten weten wanneer je hem hebt?
     
  2. Wat je ook kiest, elke provider naait je!
    Dacht jij dat Ziggo of wie dan ook iets doet waarvan het zelf niet beter word.
    Consument is van ondergeschikt belang!
     
  3. Nou dat lijkt mij niet hoor...
    Ook in het boekje van Ziggo staat bij die tweede tuner geen signaal.
     
  4. Ik heb hem gewoon bij de Saturn gehaald. Ik weet niet of ze nog steeds op voorraad in de winkel liggen?
     
  5. De 2e tuner wordt gebruikt voor opnemen. Na een opname zie je daar pas info (die weer weg is na een reboot)
    Itv gaat via het interne modem, daarom moet die geprovisioned zijn en moetje aansluiting retourgeschikt zijn.
     
  6. Ik heb hem reeds al bij Ziggo besteld en een 'contract' voor 2 jaar aangegaan. Dus dat kan en wil ik niet meer ongedaan laten maken. Dan ga ik gewoon maar afwachten, is jammer maar geduld is een schone zaak:roll:
     
  7. Dat contract heb ik ook gewoon afgesloten hoor. Dus een tip voor de mensen die nog zo'n kastje willen hebben, haal hem gewoon zelf op :D

    Alleen dan nog steeds, m'n iTV werkt niet :-(
    Als het goed is is mijn aansluiting retour geschikt. In het begin had ik hem verkeerd aangesloten, toen kon iTV ook niet worden 'geactiveerd' volgens het kastje. Daarna heb ik hem goed aangesloten (retourgeschikt), en daarna lukte het wel om de iTV te 'activeren', nu zie ik via uitzending-gemist wel alle programma's staan alleen mis ik de afspeel knop. Erg raar.
     
  8. Ik had hetzelfde probleem. Zag wel alles, alleen geen OK om af te spelen (verschijnt linksonder in het scherm). Infje heeft me geholpen, en de afspeelknop verscheen. Helaas werkte het daarna nog niet:

    er verschijnt "Even wachten tot het afspelen begint"
    dan na 2 minuten wachten verschijnt "FOUT Afspelen niet gelukt,druk op 'OK' om TV te kijken. Probeert u het later nog eens

    Ben wel erg benieuwd of het bij jou anders gaat. Volgens Infje duidt het op een fout in de verbinding, alleen is de monteur al langs geweest en alles zat goed.

    De monteur heeft mij kaartje opnieuw laten activeren, maar dat was al drie keer gebeurt, dus ik verwacht ook daar niet al te veel van.
     
  9. Was dit een kwestie van een andere instelling op het kastje? Of moest er iets bij Ziggo aan de instellingen veranderd worden.
    Als het eerste het geval is, misschien kan je dan vertelen hoe dit moet? Het kan me voorstellen dat er meer mensen met dit probleem zitten.

    Gr. Jasper
     
  10. Het lag niet aan mijn kastje, ze hebben bij Ziggo wat veranderd, maar ik weet niet wat. Na de stroom eraf en erop verscheen de afspeelknop.

    Misschien heeft dat wat met het activeren van het interactieve pakket te maken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina