1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsjee, je zoekt niet veel zelf uit he. :? (geen 007 kwaliteit)
    Ga naar:
    Menu | instellingen | systeem | interactieve televisie installeren
     
  2. LOL, sorry maar dat heb ik al gedaan:-)
     
  3. En dan vraag je toch 'welk modem'.
    Bij die installatie krijg je de vraag welk modem je wilt gebruikten en daarbij moet je kiezen voor intern kabelmodem.

    Je kunt kijken wat de huidige status van je iTV is via:
    menu | instellingen | info | pijltje naar rechts.

    Daar hoort te staan:
    status installatie - geactiveerd
    retour pad - intern kabelmodem
    en dan nog 2 keer een mac-adres, 2 keer een ip-adres in de 10.xx serie en een serving area

    Wat staat daar bij jou.
     
  4. Ja klopt, ik was nog niet helemaal wakker wat dat modem betreft uiteraard word hiermee intern kabelmodem bedoeld:-)
    Zie hierboven alle gegevens:thumb up:
     
  5. Pff, dat is een eind terug scrollen :-P

    De hardware is dus in orde, en de software?
    Heb je interaktieve tv als pakket op je smartcard laten zetten?
    Zo nee, dan alsnog doen door de helpdesk te bellen.
    Zo ja, dan je collega's van de interactieve tv helpdesk bellen.
     
  6. Ja hardware is okidokie:-)
    Ik heb het interactieve pakket op mijn smartcard laten zetten, 3 dagen geleden, dus dat kan nog even duren voor dat actief is.
    Als dat actief is is het klaar?
    ( bedankt voor je snelle reacties:thumb up:)
     
  7. Vind wel bijzonder dat je bij Ziggo werkt en nu aan de klanten van je eigen bedrijf om hulp vraagt... :wink:
     
  8. Hahaha ja lijkt ook beetje vreemd he?

    Maar ik werk niet bij de interactieve televisie afdeling, daar is een apart telefoonnummer voor in het leven geroepen.
    Heb ik ook al mee gebeld, en ze zeiden mij, omdat ik in het voormalig @home gebied woon, ik geen klantgegevens hoef in te voeren, dat gaat automatisch, ze gaan nu voor mij uitzoeken waarom het bij mij niet werkt, ik word hierover teruggebeld:applause:
     
  9. Mocht het niet lukken, stuur mij even een pb ;) :schater:

     
  10. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de ontvanger in huis hebt? Ik heb hem twee weken geleden 'besteld' en wel een brief gehad maar nog geen ontvanger en ik heb er een enorme zin in eigenlijk.
    Wie weet waar ik terecht kan of een antwoord op mijn vraag?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina