1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 2e tuner

    Inderdaad net als met Humax 2 opnames gelijktijdig en bij Humax is het mogelijk om naar 3e kanaal te kijken (niet alle kanalen zijn beschikbaar)
    Nu kan ik nog niet eens 2 programmas gelijktijdig laten opnemen !

    :sad:

    ps indien geplande opname is komen te vervallen dan nog geeft deze conflicten met nieuwe geplande opnames!!

    ps is de kwaliteit van programma gemist ook veel minder dan bij rechtstreekse uitzending (bij mij lijkt het wel oude analoge kwaliteit ipv SD)
     
  2. Er staan hele stapels met de Cisco in de mediamarkt Utrecht :applause:

    Daar kan die dus ook gekocht worden.

    Prijs: 399,- euro

    Maar daar zit VOLGENS MIJ geen breedbandversterker en interactieve TV pakket dus die zul je er nog bij moeten kopen.... Misschien dat je die daar ook kan kopen
     
  3. Kortom: niets goedkoper als via Ziggo. Alleen wel sneller.
     
  4. Je bent in ieder geval sneller van je geld af. :wink:
    Ik heb namelijk nog geen rekening van Ziggo gekregen voor mijn cisco :lol:
     
  5. Idem. OOk nog geen enkele rekening gezien. Ook niet voor mijn normale maandbedrag trouwens sinds ik Alles-in-1 en de Cisco besteld heb. Kennelijk willen ze bij Ziggo geen geld. Lijkt me niet handig in deze tijden van krediet crisis en liquiditeitsschaartste.
    Incasso bij mij sinds juni niet meer geïnd, dus zal straks wel honderden euros in 1 keer krijgen.
    Ach ja, scheelt mij weer rente. Parkeer wat ik weet dat moet komen ooit nu maar even op een spaarrekening. Levert tenminste nog 4,75% op.
     

  6. :shock: shhhtttt, Slimmerd! niks zeggen lol :-P
     
  7. En jij hebt de illusie dat dat bedrag niet nog gaat komen, precies als het jou niet uitkomt en met een deurwaarder als je niet binnen een maand betaald?

    Vind het persoonlijk alleen maar irritant dat ze nog steeds niet hebben geincasseerd.
     
  8. My thoughts exactly :oyeah:
     
  9. Heeft iemand de TV theek/Programma gemist al werkend? Ik heb mijn decoder sinds ongeveer 2 weken... maar als ik iets wil bekijken krijg ik de melding "Server fout".
     
  10. Ja hier in etten-leur werk programma gewist wel.
    Via dit forum wel diverse instructies opgevolgd. Harde reset (10 stroom eraf) en opnieuw beginnen met juiste neterkcode Succes
    Voor tvtheek moet je naar een nummer bellen, maar ik durf ziggo niet te bellen ivm enorm lange wachttijden !!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina