1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Aan het probleem met Uitzending gemist en TV Theek wordt nog gewerkt. Dit heeft trouwens niets met jouw probleem te maken. Hoe heb je de Cisco aangesloten? Op een 1-gatsdoos met gebruik van de breedbandversterker?
     
  2. sorry, ik was niet geheel duidelijk. het heeft al gewerkt (dus geinstalleerd zoals beschreven/opgegeven) eea is geinstalleerd door een monteur). ik dacht omdat mijn abonnement recent geactiveerd werd (op VOD) dat ik nogmaals even mij moest aanmelden (ik ben dus al een keer aangemeld). wellicht is dit een melding die je krijgt als je je aanmeldt terwijl je al aangemeld bent?!

    kortom, eerst werkte programma gemist wel, nu zowel VOD als programma gemist niet (en ik krijg wel het programma overzicht te zien, kan alleen niets starten). ik hoop dat ik zo duidelijk geweest ben maar als je nog meer info wil hebben dan hoor ik dat graag. top trouwens deze service, dit zorgt voor een hoop minder frustratie!:thankyou:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2008
  3. De verwachting is, dat het probleem met Uitzending gemist en TV Theek morgenmiddag is opgelost. Mijn advies is om het morgenavond opnieuw te proberen.
     
  4. Dan wacht ik het even af. Bedankt voor je hulp! Is er trouwens een statuspagina om dit soort storingen te kunnen zien? het zal denk ik voorkomen dat er massaal gebeld wordt naar de klantenservice!
     
  5. Er is een statuspagina maar daar staat deze storing niet bij. De link is: http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/
     
  6. Het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb het getest en Uitzending gemist en TV Theek werken weer. Het is wel nodig om de ontvanger een harde reset te geven.
     
  7. Het werkt

    Inderdaad programma gemist en vod werken nu !
    De beeldkwaliteit van programma gemist valt tegen !
    Maar moet er nu al per 1.10.2008 betaald gaan worden ??!!
    (ps waarom geheel geen RTL programma's beschikbaar ?)
    Verder vraag ik me af vanaf wanneer de 2e tuner gebruikt kan worden.

    In afwachting van reactie Ziggo
     
  8. Je bedoelt waarschijnlijk wanneer er 2 opnames tegelijk gemaakt kunnen worden, want de 2e tuner doet het gewoon. Alleen als je nog nooit een opname hebt gemaakt heeft hij nog geen signaal.
     
  9. VOD Storing

    Nou bij mij werkt het niet. Stroom eraf gehad en daarna weer aan, vervolgens wilde het systeem opnieuw mijn abonnementsgegevens, ingevuld en daarna krijg ik een Netwerkfout, probeer later opnieuw, druk op terug om terug te gaan (die laatste snap ik niet helemaal :)). heb ik iets niet goed gedaan?

    nogmaals de procedure uitgevoerd en het systeem reageert beter, doch nu krijg ik weer de melding die ik al eerder kreeg: fout, bel 0900 0730 om te abonneren op deze portal. volgens mij moet je dan 0900 1884 optie 4, 1 bellen om dit te doen dus dat zal ik dan nogmaals doen? of is er iets anders mis???
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2008
  10. van de ziggo site geplukt

    Aanbieding
    : Omdat Interactieve Televisie nog in ontwikkeling is, zijn beide pakketten tot 1 december 2008 gratis.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina