1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve TV topic

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door MauriceW, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Grappig, vandaag 3 keer gebeld met Ziggo voor het bestellen van IA tv, vroeg of zij mij konden vertellen welke decoder daarbij geleverd wordt omdat ik dat voor die 400 euro graag wilde weten, werd verteld de samsung of de humax, 1 medewerker wist helemaal niet waar ik het over had. Dat klopt toch niet, die decoders bevatten toch geen HDD? :shock:
     
  2. De enige IA decoder die Ziggo heeft is de Cisco. Wat de helpdesk je vertelde is dus idd onzin. Helaas is de kennis bij de meeste helpdeskmedewerkers over IA compleet 0.
     
  3. We zullen het nogmaals onder de aandacht van alle medewerkers brengen.
     
  4. Ik krijg nu van de helpdesk te horen dat mijn probleem met "Programma Gemist" (starten van programma's lukt niet.) gerelateerd is aan mijn probleem met "TV-Theek". Kan dat? Het één lijkt me een technisch probleem en het ander een administratief probleem.
     
  5. Ik zal dit voor alle zekerheid checken bij de netwerkspecialisten.
     
  6. na nog een belletje is het gelukt, IA besteld, zou binnen 15 werkdagen binnen moeten zijn, ben benieuwd :-)
     
  7. Wat wordt bedoeld met activeren Interactieve Televisie

    Ik heb mijn box nu 1 week in huis. Alles werkt en uitzending gemist ook de eerste dag?! Nu met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen, maar Interactieve Televisie zou geactiveerd moeten worden. Ik heb geprobeerd de helpdesk te pakken te krijgen, maar geen succes "wij kennen Interactieve Televisie niet, u moet optie 3 kiezen in het menu"......@#$%!
    Wie helpt?
     
  8. volgens Kitaro vanmorgen waren er storingen. ik zou een berichtje krijgen als het verholpen was. ik heb nog niets gehoord
     
  9. Activeren interactieve televisie

    Niets geactiveerd, maar gisterenavondwerkte het opeens wel weer?
    Zou dus een storing geweest kunnen zijn!
    Verder een geweldige box!
     
  10. Storing

    Er was inderdaad een storing. Deze is inmiddels opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina