1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email Werkt Opeens Niet Meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marcedwin, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Instellingen Email verzenden / ontvangen

    Het volgende is mij gelukt.
    Sinds 25 juni j.l. overgestapt van Orange naar Ziggo. STOM !!!

    Email verkeer was inderdaad een probleem.

    Maar als ik bij inkomende mail pop3.orange.nl (orange kan je dus vervangen door casema, @home of multikabel) en uitgaande mail smtp.casema.nl ingevuld wordt werkt het als een zonnetje.

    Misschien heb je er iets aan.

    :wink:
     

  2. Zoals ik al zei, het werkt niet meer. Dus nu zal er wel niks te meten zijn.

    Het heeft echt + 3 weken gewerkt. Ik dacht zal settings [mail.ziggo.nl] alvast aanpassen (voor mijn toekomstige alles-in-1), en het werkte, verrassend, meteen. Tot een kleine week geleden de boel opeens niet meer werkte.


    Ik had getypt smtp. (deed het uit mijn hoofd) maar bedoelde mail. Zo staat het ook in mijn emailprogramma en in de handleiding.
    Heeft dus 3 weken gewerkt en toen opeens niet meer.
     
  3. Hi!

    Ik zou het pas aanpassen als dat ook via mail aan je verteld gaat worden. Wat vermoedelijk niet het geval is omdat de oude namen gewoon gebruikt blijven worden in de nabije toekomst.

    Als je zelf dingen aanpast, zonder dat dit is aangegeven, weest dan ook niet verbaasd dat dingen niet meer werken -)

    Bye,
    Raymond.
     

  4. Helemaal mee eens. Als Ziggo dit slim wilt aanpakken dan hoop ik dat als het technisch goed is, dat het gecommuniceerd wordt via brieven. Veel providers doen dit al dus ik hoop dat dit goed verloopt anders verwacht inderdaad een piek in het belverkeer op de vloer bij ons en dat zal onnodig zijn.

    Mochten er andere email problemen zijn en jullie komen er niet uit na zelf een aantal dingetjes geprobeerd te hebben, dan ben ik via privéberichten bereikbaar. Mijn voorkeur ligt dan bij storingen ook het liefst dat dit via berichten gaat dan dat ik moet zoeken in de topics. Dan kan ik sneller wat voor u allen betekenen. Het Ziggo Webteam staat klaar voor klachten en storingen.
     

  5. ja maar wat nu als e-mail die jullie sturen nooit aankomt.
    Ik heb een brief gehad waarin verwezen word over de nieuwe manier van inloggen, maar die e-mail is tot op de dag van vandaag nooit binnen gekomen.

    ik heb mijn gebruikersnaam wel @casema.nl toegevoegd.
    SMTP server en POP server lees ik net daar moet ik niks aan wijzigen.
    Misschien is het verstandig om naast een e-mail ook jullie klanten via een ouderwetse brief op de hoogte te stellen.

    Dus ik zie de brief graag tegemoet als er dingen wijzigen.
     
  6. Hi!

    Er zijn ook papieren brieven verstuurd, niet alleen e-mail. Op zich mag je overigens van een internet service best verwachten dat communicatie per e-mail verloopt en niet via een ouderwets medium (brief post).

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina