1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Email Werkt Opeens Niet Meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marcedwin, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Wat bedoel je Ziggo werkt niet meer? Er is geen smtp.ziggo.nl, dus geen idee wat je aan het proberen bent. Dat -hoort- ook smtp.casema.nl te zijn in jouw geval.

    - ik was @Home klant: POP.home.nl en SMTP.home.nl

    - ik was Casema klant: POP3.casema.nl en SMTP.casema.nl

    - ik was Multikabel klant: POP.quicknet.nl en SMTP.quicknet.nl

    Waarom precies heb je dit aangepast ?

    Bye,
    Raymond
     
  2. Hi!

    Zou je die post svp willen verwijderen, ik post net wat het moet zijn, post dan svp geen andere dingen want die zijn niet correct of volledig.

    De lijst die ik net gepost heb is de lijst die op dit moment gesupport word.
    Is ook de lijst die op de Ziggo site vermeld staat...

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Dit is nooit meegedeeld dat het dit moet zijn, op @home staat nog steeds dat het mail.home.nl moet zijn en als @home abonnee word je vanzelf doorgeleid naar @home

    -----------------------------------------------------------------------

    dit staat er:

    3. Vul de namen van de e-mailservers in. De namen van de inkomende en uitgaande
    e-mailservers staan automatisch ingevuld. Deze moeten beide mail.home.nl zijn.

    -----------------------------------------------------------------------

    Maar ja, zal de post wel weghalen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2008
  4. Hi!

    Op de Ziggo site staat wat het nu moet zijn, en is ook conform de namen die de andere gebruiken (Casema en Multikabel).

    Thanks,
    Raymond.
     

  5. Ik wist trouwens ook niet anders dan dat het gewoon mail.home.nl is. Een beetje meer communicatie hierover zou, denk ik, wel mooi geweest zijn. Maar goed, mail.home.nl werkt gewoon nog. Ik wil niet veel zeggen maar voor de @homers staat er op de @home site onder het kopje "Handleiding internet software installatie" nog steeds mail.home.nl voor smtp/pop. Ik kan me wel voorstellen dat de helpdesk weer platgebeld gaat worden als de entry mail.home.nl verwijderd gaat worden zonder kennisgeving (of ik heb dat gemist, dan kan ook natuurlijk).

    Gert.
     
  6. Als je als "@homer" op ziggo inlogt en je wil de instellingen zien krijg je de mededeling dat je nog niet bent omgezet naar ziggo en dan wordt je vanzelf naar de oude @home omgeving gezet. En daar staat nog "mail.home.nl".
    @homers kunnen de nieuwe instellingen dus NIET zien.

    Zoals gezegd had dit met de abonnees gecommuniceerd moeten worden.

    Heb de instellingen inmiddels aangepast maar kan nog steeds geen mail verzenden (wel ontvangen). Alles, zelfs een leeg bericht, wordt als spam aangemerkt en wordt niet verzonden.
     
  7. Hi!

    De oude werkt gewoon en kun je ook blijven gebruiken, maar we adviseren nieuwe klanten de nieuwe instellingen. Lijkt me op zich niks mis mee.

    De @home site zal niet heel lang meer operationeel zijn, vermoedelijk passen ze het daar niet meer aan.

    Bye,
    Raymond.
     
  8. Nee, daar zit de mail.home.nl entry verstopt in een pdf en deze zal wel niet aangepast worden... Maar goed, ik ben geen 'nieuwe' klant en zal dus de 'niet gesupporte' mail.home.nl maar blijven handhaven totdat ik van deze toko een bericht krigt dat het niet meer gaat werken, denk ik maar zo.

    Gert.
     
  9. SMTP.ZIGGO.NL heeft zeker 3 weken gewerkt !! Had dat eind mei ingesteld. (Thunderbird)
     
  10. Heel vreemd, hier resolvde er geen ip-adres op. Misschien ging hij bij jou automatisch door naar de casema server, maar smtp.ziggo.nl bestaat in elk geval als server nog niet.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina