1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Humax - Ziggo - E48/E50 meldingen

Discussie in 'Humax IR-FOX C (SD-Tuner)' gestart door jabl76, 24 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb veel E48 en daarna E50 meldingen op meerdere zenders. (RTL4, 5, SBS6, etc.)

    Signaalsterkte = 54%
    Kwaliteit = 100%

    Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

    Ik heb al een nieuwe versterker en nieuwe kabels ertussen geplaatst. (Hirschmann.)

    Ik heb al een reset gedaan naar de fabrieksinstellingen en opnieuw laten zenders laten zoeken.....Geen oplossing! :evil:
     
  2. De enige troost die ik je kan bieden is dat je niet alleen bent.

    Hier dezelfde problemen met een signaal sterkte van 48 tot 60% afhankelijk van de zender. Kwaliteit is 100% op alle zenders en de BER is overal 0.

    Dure kabels, originele apparatuur en splitters van @home/ziggo.

    Zelf denk ik dat wij als klanten niks meer kunnen doen en dat het probleem of in de humax zit of bij ziggo. Op de website van de Humax word er niets over verteld en de software van de humax is up to date.

    Waarschijnlijk word het wachten tot Ziggo zijn kinderziektes heeft weten te bestrijden. Wellicht lost het dan vanzelf mee op. ;)
     
  3. E48 code geen signaal

    Hallo,

    We hebben sinds 4 weken ook een philips voor @home digitale tv (nu Ziggo). Wij ondervinden op sommige dagen geen problemen en op andere dagen alleen maar problemen. Valt ons op dat het vaak met slecht weer raak is.
     
  4. e48 code door gebruik van splitter

    zins kort eredivisie maar nog niets gezien, oorzaak een splitter .e48 geen signaal geeft ie dan,haal ik m er tussen uit werkt t wel.
    moet toch niet kunnen!!!!
     
  5. @kroesh

    Elke verlenging/verdeling van het kabelnetwerk veroorzaak een verzwakking van het signaal. Wanneer iets niet werkt met een spitter en prima zonder is het duidelijk dat de splitter voor een dermate grote verzwakking van het signaal zorgt dat het daardoor niet meer werkt.
    Dit komt zeer regelmatig voor en is dus niets raars.
     
  6. Geen verlenging of verdeling of splitter. Ik had gedacht dat digitale tv goed was, maar het valt echt vies tegen.
     
  7. e48 door splitter

    had bij casema tele2 live met dezelfde splitter geen probleem,is het signaal dan anders bij ziggo???
     
  8. e48 geen signaal

    Ik heb sinds een week geen signaal op de kanalen ned 1 t/m sbs6. Alleen net5 en rtl8 kan ik ontvangen. Gebelt met Ziggo, volgens hun ligt het aan mijn bekabeling. Lees op internet meerdere berichten dat dit een voorkomend probleem is met de humax. Heeft iemand hier ondertussen al een oplossing voor?
     
  9. Heb je al eens opnieuw zenders laten zoeken, of fabrieksinstellingen teruggezet en daarna opnieuw zenders laten zoeken ?
     
  10. Ik heb inderdaad geprobeerd de fabrieksinstellingen terug te zetten en de zenders opnieuw op te zoeken. Maar dit heeft niet geholpen. Ook heb ik een update uitgevoerd, ook dit heeft niet geholpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina