1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen telefoon verbinding, wie betaald de extra kosten?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door riccointruder, 21 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al sinds 5 dagen geen telefoonverbinding meer. Ik heb altijd @Home als provider gehad maar nu het Ziggo is geworden alleen maar problemen. Ik heb al een keer of 4 gebeld met mijn mobiel en al met al ongeveer 80 minuten met die gasten gesproken. Elke dag beloven ze van alles maar ze doen gewoon niets. Vanmorgen nog maar eens gebeld en bij wijze van uitzondering werd ik doorverbonden met de technische dienst. Na een half uur kwam die man tot de conclusie dat de modem waarschijnlijk defect is en ze sturen nu binnen 3 werkdagen een nieuwe op. Ik moet al die tijd al mijn gesprekken via de mobiel doen. Weet iemand of er een mogelijkheid is om de gemaakte kosten die direct uit deze storing voortvloeien te verhalen is op Ziggo, en zo ja hoe dan?
    :evil::evil::evil::evil::evil::evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina