1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

langzaam sinds ziggo

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door dondersgoed, 20 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds ziggo in de lucht is, is mijn internetverbinding ontzettend langzaam. Bellen hierover gaat niet, je blijft in de wacht staan en soms breken ze de verbinding. Dit is ontzettend vervelend. Ik woon in postcode gebied 5038.
    Kunnen jullie niet wat klantvriendelijker zijn.
     
  2. dit forum is aardig klantvriendelijk denk ik
     
  3. vertel ook ff wat voor soort verbinding je hebt draadloos of bekabeld
     
  4. Traaaaage verbinding

    Ik heb al een aantal dagen een heeeele traaage internetverbinding. Ik heb een Ziggo "Alles in 1 Extra" pakket (16000 kbps down, 3000 kpbs up, altijd beloofde snelheid :lol:) met als resultaat van de speedtest metingen van de laatste twee dagen 9121 tot 9946 kbps down en 50-69 up. Niet vooruit te branden! Twee maal een E-mailformulier ingevuld en 1 maal geprobeerd klantenservice te bellen (de wachttijd bedraagt 10 minuten (dus 1 euro! voor er wat gaat gebeuren).
    Nog geen reactie ontvangen. Triest. Bij Multikabel ben ik jarenlang klant geweest, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt! O ja, postcode 2151CB, dus Nieuw-Vennep.
    Zijn er nog andere teleurgestelde klanten in mijn regio? Ik begin aan ADSL te denken.:roll:
    Bram1943
     
  5. mijn internet verbinding is laatste tijd ook niet erg stabiel met de snelheid,
    heb wel een monteur over de vloer gehad omdat mijn splitter stuk was.
    en die zei dat bij mij alles goed zat.
    maar er zou mischien een mogelijk zijn dat ze het verkeerde internet pakket aangekilkt hebben bij mij.
    en helaas kan je dat alleen informeren door te bellen.
    moet ik alsnog doen.
    ADSL nee NOOOOIT meer.
    ben toen overgestapt naar ADSL omdat hun toen effe veel sneller en goedkoper waren was in de tijd dat 8mbit/1mbit het snelste was wat je kon krijgen.
    maar het maximale wat er voor mij in zat met ADSL was 3-4 mbit en maar 50 KB/s upload meestal zelfs lager.
    dus voor mij is ADSL geen optie.
     
  6. Langzaaaaam

    Zonet weer gemeten, maar het is en blijft traag. Gisteravond hadden we opeens even een snelle verbinding, maar nu?:mrgreen:
    Ik wacht maar even af of ik nog antwoord krijg op mijn klachtenformulieren. Jammer dat ADSL geen optie is, dan blijft alleen Zicko over!
     
  7. Waar test jij je snelheid ? Probeer anders http://www.speedtest.net eens en gebruik de Ziggo test-server in Alkmaar. De meeste bekende speed-test sites werken niet goed meer bij de huidige snelle verbindingen en geven een vertekend beeld.
    De helpdesk is nu lokaal tarief volgens mij, dus geen 10 cent per minuut meer.
     
  8. Sneller

    Hallo Cees,

    Vandaag (zondag) is mijn up- en downloadsnelheid aanmerkelijk beter dan gisteren. Ik kan nu goed werken, alhoewel de snelheid nog niet is waarvoor ik betaal. De downloadsnelheid is nu, bij twee sites om de snelheid te meten, ca. 6000 kbps, en de upload ca. 1150 kbps. Dat is dus aanmerkelijk meer dan gisteren.
    De door jou aangeraden testsite is leuker dan speedtest.nl, maar de resultaten zijn ongeveer hetzelfde.
    Hetr klopt, dat Ziggo voor de helpsite het lokale tarief hanteert. Dit was een fout van mij, excuses hiervoor. :oops:
    Bedankt voor je reactie!
     
  9. Herstel

    De downloadsnelheid is nu 16000 kbps (ipv 6000)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina