1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

@Home Rekening?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door catastrofus, 19 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo rekening

    Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag een mailtje gestuurd naar Ziggo, waarom dit wel geregeld is, maar het verhogen van de snelheid, het sturen van pakketten, enzovoort zijn ze niet zo snel mee. Zelfs hier komt geen antwoord meer op. Wij zouden hier op 23 juni een snelheidsverhoging krijgen, maar hoorde vandaag van de helpdesk dat dit nioet doorgaat. Wanneer, ze weten het niet. Dus, er worden paketten aangeboden welke niet geleverd kunnen worden. En de jongens en meisjes van de helpdesk maar de kooltjes uit het vuur halen voor de mensen welke een fusie in het geheel niet kunnen opstarten. Alleen de incasso van Ziggo is vanaf het eerste moment goed van start gegaan.
    Als ze hun diensten ook zo goed hadden voorbereid hadden er niet zoveel klachten bij de consumentenbond terecht gekomen.
    Ben jaren bij @Home geweest met kabel internet en telefoon, nooit problemen, maar nu vanaf 14 mei 2008, een grote nachtmerrie.
     
  2. De Ziggo site verwijst toch netjes door naar de oude @Home site als je je postcode en huisnummer hebt ingevuld.
    Ik zie het niet echt als een probleem, als de factuur maar beschikbaar is.
     
  3. Als je gewoon op de url klikt krijg je de melding 'Niet beschikbaar'. Dat is het probleem. Denk ook aan de mensen die niet dit forum lezen...

    Gert.
     
  4. Ik krijg geen melding 'niet beschikbaar' als ik op de URL klik.
    Als ik op de link klik krijg ik een scherm met een postcodecheck en als ik deze heb ingevuld wordt ik netjes doorverwezen naar de oude @Home site waar ik de factuur kan bekijken.
     

  5. Welnu, ziggo bestaat nog niet voor @Home-klanten. Dus waarom geven ze deze klanten niet gewoon in 1 keer de juiste url om de faktuur te bekijken. Zucht... Nu moet je gaan nadenken (wat de meeste lezers op dit forum wel lukt) om de juiste url aan te klikken. Maar waarom kan ziggo dit niet bij voorbaat in het meeltje drukken? Ik krijg in ieder geval een 'Je kunt nog geen gebruik maken van Mijn Ziggo'. En (ja, ja) ik weet hoe ik bij m'n faktuur moet komen.

    Gert.
     
  6. Het zijn tijdelijke dingen, kan me niet voorstellen dat 'normale' mensen niet weten welke link ze moeten kiezen eigenlijk :?
     
  7. Rekening Ziggo

    En, de factuur controleren bij Ziggo is echt nodig. Keek gisteren de zaak na en wat bleek: ik betaalde deze maand ruim 100 euro voor digitale tv.
    Na een telefoontje hadden ze mijn bankrekening gekoppeld aan een abbonnee met digitale tv en defilm en sportnet. Zodoende betaalde ik 74 euro 74 extra. Bij @Home heb ik nog nooit problemen gehad met de factuur enzovoort. Na 1 maand Ziggo al meer ellende en niet nagekomen afspraken gehad dan bij Essent en het latere Home, in ruim 40 jaar.
    Ja, en dan maar de jongens en meisjes van de helpdesk de kooltjes uit het vuur laten halen.
     
  8. Vergeet niet dat er tegenwoordig heel wat "oudere" onzekere mensen gebruik maken van het internet. Vooral de groep boven de 50 vind het lang niet altijd even makkelijk en duidelijk om gebruik te maken van dergelijke zaken.

    Voor hun is het dan ook onnodig lastig of verwarrend wanneer de emails die ze toegezonden krijgen niet kloppen. Het is een kleine moeite om wat uitleg erbij te geven of de juiste links naar de juiste klanten te sturen.
     
  9. Eigenlijk best wel vreemd. Van @home is op zich nog niet veel overgezet; zelfde infrastructuur nog; zelfde klantensysteem nog en zelfde mensen op de HD nog. Het enige wat op dit moment verandert lijkt, zijn de richtlijnen en instructies...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina