1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

humax_dood_geen digitaal signaal sinds ik Ziggo heb!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door dynd, 19 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook een jaar lang geen problemen, ZIGGO is het PROBLEEM:evil:

    Nou kreeg ik vanmorgen een mailtje dat ik dus weeeeeeeeeeeeeer dat ding terug moest zetten na fabriekinstellingen en een half uur de stroom en coax eraf, nou nog steeds niks............:evil:

    Oja ik moest eerst zelf controleren of ik day pakket wel heb, heb ze !@#) al mijn gegevens gestuurd lijkt me dus simpel voor zo'n klantenservice om dat even na te zien.:roll:

    En ja ik heb alles.....alleen geen signaal meer sindsssssssss ZIGGO en als ik zo rond lees ben ik niet de enige.

    Nu mag ik de klantenservice gaan bellen voor nogmaals het advies van raad eens, alles weer opnieuw(is mijn donkergrijs vermoeden.

    Nou ik mail ze wel weer heb geen tijd om uren aan de telefoon te hangen lokaal tarief of niet................zou gewoon gratis moeten zijn.:roll:

    Radio & Televisie

    Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer P******* Startdatum 01-09-2001 Productnaam Televisie Z1 Startdatum 01-09-2001


    Digitale Televisie

    smartcard 401********* Betaling Automatische Incasso van rekeningnummer P******* Startdatum 01-09-2001 Productnaam 1 KeuzePakket Startdatum 01-07-2007 Productnaam DTV Bundel Pakket Startdatum 08-05-2007 Productnaam Digitale Televisie Startdatum 08-05-2007

    Mod : !@#) vervangen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2008
  2. En weer een geen service mail maar hou ze aan het lijntje mail!! Alles maar weer eens op het standaard mailtje uitgevoerd. En raad eens NIKS dus NADA.:evil:

    Geachte heer/mevrouw *****

    Via de website heeft u een vraag gesteld over "Re: Vraag - TV Digitaal - Storing: Verbinding en ontvangst - PC1628 JV [REF:37440782951]".

    Krijgt u een E16/19 melding op zenders die wel tot uw abonnement behoren? Dan kunt u de volgende controle uitvoeren.

    Kijk op www.ziggo.nl/mijnziggo/gegevens/ bij 'Mijn producten' of u deze zenders inderdaad tot uw pakket behoren. Zo niet, dan kunt u via deze website uw zenderpakket uitbreiden.
    Horen de zenders bij uw pakket maar krijgt u toch een foutmelding, haal de decoder dan minimaal 30 minuten van de stroom en coax af.
    Hierna kunt u het beste de decoder terugzetten naar fabrieksinstellingen en een herinstallatie uitvoeren. Voor de juiste instellingen voor uw decoder adviseer ik u om onze website te raadplegen: www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen.
    Hier kunt u de instellingen vinden voor alle, door Ziggo ondersteunde, type decoders.
    Heeft u hierna nog steeds een foutmelding neem dan contact op met onze klantenservice op 0900-1884 (Lokaal tarief).

    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.

    Met vriendelijke groet,

    ************
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo B.V.
     
  3. @dynd

    het is niet te geloven, na een uiterste poging nogmaals na 5 dagen de boel gereset, en wat gebeurt er...ik heb weer beeld..net nu de monteur morgenochtend zou komen??? ja ja je kan mij nog meer vertellen..ook op afstand kunnen ze namelijk signalen versterken...denk dat er bij mij zoiets is gebeurt... dus we gaan kijken hoelang hij het blijft doen...
     
  4. Wonderen zijn het wonderen:) Ben blij voor je dat je weer beeld hebt.

    Is niet zo dat ik helemaal geen beeld heb analoog doet ie het prima, maar mijn digitale pakket plus aanvullend pakket doet het niet en ja daar deden we het voor toch ?

    Ik zal het misschien vanavond nog maals proberen voor de 10 e keer ofzo, maar zou echt willen dat ZXiggo hier ook wat vlotter mee was.

    Vond dat ze erg vlot waren met de rekening afgelopen maand DUbbel omdat ze graag de centje vooruit hebben, zou het fijn zijn als ik ook vooruit mijn signaal waar ik dus al dubbel en dwars voor betaald heb zou ontvangen.

    Moet ik wel even opmerken..misschien kan ik het beter niet doen dat mijn telefoon en internet gelukkig een problemen geven, want dan had ik pas echt een probleem gehad , vooral die telefoon kan ik niet zonder ivm ziek kind:)

    Dus het is niet allemaal kommer en kwel bij Ziggo, zal me btw benieuwen of er ook nog restitutie komt van het niet genoten digitale genot, maar daar zal ik ook wel weer zelluf achteaan moeten rennen.

    Maar KPN schijnt ook goed te zijn met digitenne:?
     
  5. @dynd

    ja analoog had ik ook...verder geen problemen met telefoon en internet...ze hebben vanochtend het kaartje gesynchroniseerd...daarna heb ik hem een paar uur uit laten staan...mischien helpt het...wachttijden zijn trouwens teruggebracht naar 1 minuut,,had ze vandaag 4x zonder wachttijd aan de telefoon...:wink:
     
  6. De bitrate ligt daar een stuk lager (bij de grote nederlandse zenders slechts 25% van de bitrate bij Ziggo). Dit verschil is duidelijk zichtbaar.
     
  7. Als je een klein TV-tje hebt is het best te doen.
     
  8. Ik heb een flatscreen tv, maarre nu heb ik ook niks en wel betaald:evil:
     
  9. Versterken van afstand is onmogelijk, alleen het signaal aan of uitzetten is van afstand mogelijk...
     
  10. Nou, vandaag maar weer eens geprobeerd stroom en coax er minimaal een uur af gehad, terug naar fabrieksinstellingen.

    Nada, Noppes nog steeds E 16:cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina