1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

humax_dood_geen digitaal signaal sinds ik Ziggo heb!!

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door dynd, 19 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja heb die melding overal, anoloog doet ie het wel goed maar vakantie komt eraan en het gezeur neemt toe hier, vanwege programma's die in dat kidspakket zitten.
     


  2. Je eigen naam haal je weg (terecht) wees dan ook even zo sportief die van de klantenservicemedewerker te verwijderen...

    Of kan een mod dat even doen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2008
  3. humax_dood_geen digitaal signaal sinds ik Ziggo heb!!

    nou ik heb wel eens dat mijn smartkaart iets naar voren komt en dan heb ik ook geen signaal .
    voor de rest staat hier alles uit snachts ook mijn tv internet en digitaal

    ik laat niks aan
     
  4. Hier staat alles 24/7 aan smartcard even erin en eruit gehaald (zal het daar wel weer aan liggen) en extra aangeduwd

    Nog steeds nikssssssssssssss
     
  5. En dan zelffuf de hele post weer herhalen, en ik ben geen ziggo of klantenservice!!!
     
  6. humax dood

    Ik heb exact hetzelfde ondervonden, de monteur langs geweest het ding was zo dood als pier....:cool:. Ik ben ook al vanaf 16 Mei bezig, sinds die tijd geen digitaal signaal meer ontvangen. Ik heb 5 Juni het ding opgestuurd, ik wacht nog steeds op een andere. Ik heb alweer meerdere malen gebeld waar de andere ontvanger bleef, konden ze me niet vertellen, alleen dat de ontvanger klaar staat voor verzending .....de klantenservice kon mij geen nummer van de technische dienst geven in Waddinxveen, ze kunnen zelf niet eens naar buiten bellen:shock:....Dus weer een topactie van Ziggo:wink:.
     
  7. Die begrijp ik even niet, edoch ben ik ook geen Ziggo of klantenservice.
    Maar als je de disclaimer van Ziggo leest, dan zie je zelfs dat je eigenlijk helemaal geen correspondentie van Ziggo openbaar mag maken zonder hun toestemming. Nu hebben ze weliswaar daar nog nooit een probleem van gemaakt. Maar op zijn minst laten we daar dan de namen van de medewerkers achterwege.
     
  8. Hoi,

    heb geen disclaimer oid gelezen,maar was grapje:wink:, wellicht was ik te druk bezig met ressetten, terug zetten naar fabrieksinstellingen, kabels los maken:cry: oude tijden herleven(was dus de reden dat ik planet eruit gegooit heb, ze laten je van alles doen en eind van het liedje is dat het niet aan jou ligt maar elders)Ziggo lijkt hetzelfde te doen met standaard antwoorden/mails en oplossingen,

    Maar afijn voor de zoveelste keer alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, kaartje aangeduwd, kabels nagelopen of ze niet versleten/los waren/los zaten.

    Concluse de HUMAX reageerd weer en lijkt te funtioneren maar blijf de melding E 16 krijgen sedert vanmiddag dus:cry: daarvoor stond de boel alleen muurvast en ook geen ontvangst, heb dit dus sinds ziggo in beeld (of beter geen digitaal beeld is gekomen) Maar betaal hier dus wel elke maand fors voor.

    En ik kan er dus niet tegen dat ik uren van mijn kostbare tijd aan dit soort dingen moet besteden.

    Maar ik kijk het nog een week aan en dan.........maar stoppen met betalen oid.:evil::evil::evil:
     
  9. Verdraaid je hebt gelijk onder de mails van Ziggo staat niet altijd een disclaimer. Onder die van MK stond er nl. altijd wel eentje.

     
  10. zelfde probeem na een jaar 100% ontvangst nu alles op zwart? krijg dinsdag een monteur.... K..zooi tis toch niet normaal...heb trouwens een samsung decoder..ligt dus niet aan je humaxje
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina