1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

al 8 dagen geen tel. verbinding

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door kakie01, 18 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Narigheid begon vorige week. Geen Internet en tegelijkertijd dode tel. lijn. Internet deed het weer na 3 dagen maar nu al 8 dagen geen tel. verbinding. Klantenservice v. Ziggo was niet doorheen te komen of werd tijdens de wachttijd gewoon verbroken. Mailtjes naar Ziggo via klachtenformulier werden na een aantal dagen wel beantwoord met de vraag of ik nog hetzelfde probleem had. Schoot dus niet echt op. Je staat dan machteloos en dat voelt rot! Gisteren eindelijk tel. contact. Advies was om alles te resetten. Had ik al gedaan maar goed, nog maar een keer. Niets dus. Weet van meer mensen met hetzelfde probleem ( geen naaste buren). Vandaag maar weer gebeld en ja hoor, morgen komt een monteur. Alle kabels/ aansluitingen zijn oke. Zal het aan mijn modem liggen (van multkabel)? Is 5 mnd. oud. Ben benieuwd, maar de monteur komt de deur niet uit voordat de tel. aansluiting weer werkt. Dit weet hij nog niet!! Gelukkig wel TV, zal je maar gebeuren tijdens de EK.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina