1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klachten afhandeling?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mschepers, 18 jun 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klachten afhandeling bij Ziggo, iemand ervaring?

    Een maand geleden heb ik een klacht ingestuurd, nog geen reactie. Zijn er hier mensen die wel een reactie hebben gehad binnen 4 weken?

    Ik probeer even te ontdekken hoelang ik nog moet wachten op een reactie van Ziggo. Ik ben vrij geduldig, maar na 4 weken mag je wel een reactie verwachten toch?
     
  2. Tja te zien aan hoe mensen massaal aan het klagen zijn hier op het forum zal klachtenmanagement het ook wel druk hebben. Dit zijn pieken waar die capaciteit natuurlijk nooit op berekend kan zijn...
     
  3. Oh ok, het is gewoon een nieuwe ervaring voor mij dat het reageren op een klacht zolang duurt.

    Ze zouden, als ze me niet binnen 5 werkdagen kunnen helpen, misschien een bericht kunnen sturen met iets als: "we hebben het druk en beantwoorden uw vragen binnen 2 maanden".
     
  4. Ik zelf heb geen echte klachten op de wachttijd bij de helpdesk na dan.
    Vorrige week voor een kennis gebeld over zijn DT die het niet deed en dit werd netjes opgelost terwijl ik aan de lijn hing.

    Vrijdag werd mijn abbo omgezet naar all in 1 echter mijn telefonie deed het niet! Dit keer nog iets langer aan de lijn gehangen, maar werd heel vriendelijk te woord gestaan door een dame die mij op dat moment niet helemaal kon helpen. De storing zou doorgezet worden naar het errorteam. Nou Gisteren deed na een reset en een her registratie de telefonie het ook.
     
  5. Ja de helpdesk werkt prima als je ze eenmaal aan de lijn hebt. Altijd heel vriendelijk te woord gestaan en problemen worden opgelost.

    Alleen kun je klachten niet telefonisch doen, dat moet via een webformulier of via de post.

    In mijn geval gaat het dus om een klacht en niet om een probleem met 1 van de diensten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina